Gå til innhold

Frisør på bryllupsdagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brudepyntingen har jeg forstått kan ta veeeldig lang tid (man vil jo bli ordentlig vakker så klart :briller: ), men hvordan er det når vielsen er ganske tidlig på dagen - åpner frisøren før da, slik at man kan begynne pyntingen tidligere? De fleste salonger åpner vel vanligvis 09-10, og da kan det bli knapt med tid når vielsen (som i vårt tilfelle) er kl. 13:00. Noen som vet? :-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I fjor var jeg forlover i bryllup til en med litt 'vanskelig hår' (tynt og sånn). Frisøren ville derfor ha god tid, og siden de skulle ha vielsen 12:00, kom frisøren kl. 08:00 og åpnet salongen, kun for henne... Tror nok de fleste salonger er fleksible.

Selv hadde vi vielse 14:00, så jeg møtte ikke til pynting før 10:00...

Skrevet

Vi hadde vielse kl 13 og jeg var hos frisøren kl 10. Hun tok også min forlovers hår - og min sminke. Vi hadde en halvtimes biltur fra frisør og hjem. Kledte på oss ganske så raskt og så et kvarters biltur til kirken. Vi hadde gooood tid.

Skrevet

Tror ikke du trenger å stresse om du bestiller time til frisøren kl ni eller ti, men snakk med dem og hør hva de mener om du skal sminkes og sånn andre steder må ddu jo regne med tid til kjøring der også. Det tar litt tid å kle på seg også for man vil jo se perfekt ut.

Skrevet

Vi skal ha vielse kl 13.00 vi også og det var ikke noe problem å komme tidlig nok til frisøren.

Skal ha prøvetime 2 mnd før bryllupet å se hvor lang tid det tar, vanskelig hår.

Regner med at vi er hos frisøren kl 08.30 eller noe sånt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...