Gå til innhold

Spørsmål til damene; Hvorfor blunker hun ti millioner ganger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En ny kollega fester sjeldent blikket, men snakker bare kjempefort. Når vi har direkte øyekontakt så blunker øynene hennes ustanselig...

Hva kommer dette av..???

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet
En ny kollega fester sjeldent blikket, men snakker bare kjempefort. Når vi har direkte øyekontakt så blunker øynene hennes ustanselig...

Hva kommer dette av..???

Antagelig fordi hun blir blendet av din hypermaskuline skjønnhet og sjarm :strix: .

Skrevet
Antagelig fordi hun blir blendet av din hypermaskuline skjønnhet og sjarm :strix: .

Hehehee... Tror nok ikke akkurat det, nei... :-))

Gjest Eurodice
Skrevet
Hehehee... Tror nok ikke akkurat det, nei... :-))

Da kan jo motsatsen være at hun synes du er så fæl at hun ikke orker å se på deg :fnise: .

Skrevet
Da kan jo motsatsen være at hun synes du er så fæl at hun ikke orker å se på deg :fnise: .

Da kunne hun jo bare ha holdt de igjen, da vel...!!!?? ;-))

Skrevet
Hun høres litt stresset ut.

Ja, kanskje det er bare der det ligger..? :-)

Gjest Eurodice
Skrevet
Da kunne hun jo bare ha holdt de igjen, da vel...!!!?? ;-))

Hvis dere sitter og snakker sammen, vil det være ganske påfallende om hun har øynene lukket. Det er muligens en noe merkelig form for flørt, tenker jeg :) .

Skrevet
Hvis dere sitter og snakker sammen, vil det være ganske påfallende om hun har øynene lukket. Det er muligens en noe merkelig form for flørt, tenker jeg :) .

Nei, det tror jeg heller ikke.

Dette er en sterk og oppegående kvinne, i en god posisjon, hun er veldig flott å se på, og reiser mye. Hun er mye og ofte i kontakt med mange kjente og ukjente mennesker, og på toppen av alt så har hun også samboer.

Det er derfor jeg ikke helt forstår reaksjonen hennes.

Men det kan godt tenkes at hun kanskje ikke liker meg, eller kanskje føler seg utrygg i forhold til meg på noen måte.

Men jeg har ikke peil selv, i alle fall... :-)

Gjest Eurodice
Skrevet
Nei, det tror jeg heller ikke.

Dette er en sterk og oppegående kvinne, i en god posisjon, hun er veldig flott å se på, og reiser mye. Hun er mye og ofte i kontakt med mange kjente og ukjente mennesker, og på toppen av alt så har hun også samboer.

Det er derfor jeg ikke helt forstår reaksjonen hennes.

Men det kan godt tenkes at hun kanskje ikke liker meg, eller kanskje føler seg utrygg i forhold til meg på noen måte.

Men jeg har ikke peil selv, i alle fall... :-)

Har du lagt merke til om det er på samme måte når hun snakker med andre? Da kan det være at hun har problemer med øynene. Jeg hadde en kollega som plutselig fikk sånne "anfall" eller hva jeg skal si, med rask blunking. Det var en dame, så det var ikke snakk om flørt.

Skrevet
Har du lagt merke til om det er på samme måte når hun snakker med andre? Da kan det være at hun har problemer med øynene. Jeg hadde en kollega som plutselig fikk sånne "anfall" eller hva jeg skal si, med rask blunking. Det var en dame, så det var ikke snakk om flørt.

Vel, ikke egentlig, nei - Skal gjøre det! :-))

Skrevet

I endel land blunker kvinnene veldig med øynene når de ber om noe - gave, tjeneste eller whatever. Kanskje hun har lagt seg til denne vanen? Pleier hun å gjøre det ekstra mye når hun gir deg jobboppgaver eller ber om hjelp?

Skrevet

Jeg kan blunke mye i blandt, spesielt på fest og lignende, på grunn av tørre øyne. Kanskje så enkelt som at hun har plager med øynene?

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Jeg blunker også veldig mye, både av (u)vane og tørre øyne. Har hatt et par-og-ørti som har ledd av meg og spurt hvorfor jeg blunker, men noe konkret svar har jeg ikke.

Skrevet
I endel land blunker kvinnene veldig med øynene når de ber om noe - gave, tjeneste eller whatever. Kanskje hun har lagt seg til denne vanen? Pleier hun å gjøre det ekstra mye når hun gir deg jobboppgaver eller ber om hjelp?

Vel, jeg har nok ikke inntrykk av at hun hverken blunker mer om hun ber meg om en tjeneste, eller like mye til andre, egentlig.

Det har oftest vært at vi har kommunisert rundt problemstillinger som vi forsøker å løse i fellesskap, og da fyker øyevippene hennes opp og ned som gale hver hang vi har øyekontakt.

Har ennå ikke helt fått lagt merke til i hvilken grad dette gjelder når hun snakker med andre. Ikke er det noe "problem" for meg heller, men jeg bare syntes at det var litt rart. :-)

Gjest Gjest_Nøtteliten_*
Skrevet

Kjenner meg litt igjen...

Jeg blir fort sittende og blunke hvis jeg opplever at noen ser meg veldig intenst inn i øynene. For meg er det en måte å bryte øyekontakten når jeg føler at blikkontakten blir for langvarig. Noen mennesker stirrer ustoppelig og trekker aldri blikket..kan bli svett av mindre..

Skrevet

Jeg hater også "stirring".

Men jeg lar det ta en tid før jeg viker blikket av den grunn, og jeg hverken stirrer eller blunker særlig mye selv.

Hun som jeg snakker om begynner umiddelbart å blunke i en utrolig høy hastighet i det øyeblikket vi har øyekontakt, og hele tiden så lenge vi beholder den.

Jeg ser det som et dårlig tegn når noen bare stirrer inn i øynene, for da tenker jeg at det er "noe feil" med personligheten til vedkommende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...