Gjest Basiron Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 Dere som har brukt eller bruker Basiron; smører dere den i hele ansiktet eller bare på kvisene?
putesnakk Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 Æsj ! Basiron Kjøp deg heller Brulidine sårkrem :rødme:
Rosa Mirabella Skrevet 12. januar 2010 #4 Skrevet 12. januar 2010 Brulidine sårkrem? Hva er det og hjelper det mot kviser?
Lilandry Skrevet 12. januar 2010 #5 Skrevet 12. januar 2010 Jeg smørte Basiron på områder, altså der jeg normalt fikk utbrudd. Så jeg smørte ikke bare direkte på kvisene. Men Basiron funket ikke bra nok for meg. Anbefaler Aberela, som fåes på resept!
Pingting Skrevet 12. januar 2010 #6 Skrevet 12. januar 2010 Siden den er såpass sterk, så har jeg brukt det kun på problemområdene. Veldig effektivt for min del.
Rosa Mirabella Skrevet 12. januar 2010 #7 Skrevet 12. januar 2010 (Det var jeg som var trådstarter, bare glemte å logge inn) Takk for svar folkens:) Er Abarela en krem eller tabletter? Jeg planlegger å bli gravid, kan man bruke den da?
putesnakk Skrevet 12. januar 2010 #8 Skrevet 12. januar 2010 Brulidine er en krem de har på apoteket..mange bruker den på tatoveringer som skal gro.. Den er super effektiv på kviser Basiron bare etser jo på huden
Pingting Skrevet 12. januar 2010 #9 Skrevet 12. januar 2010 Basiron bare etser jo på huden Basiron er ganske heftig ja, og det er slett ikke alle som bør bruke den. Men den har dokumentert effekt mot uren hud, så det kan være verdt et forsøk. Det er ikke lov å selge legemidler som kun gjør skade på huden, akkurat. Men - det kan jo være en ide å prøve Brulidine først, siden den er snillere!
LadyStarlight Skrevet 15. januar 2010 #10 Skrevet 15. januar 2010 Jeg ville nok prøvd Basiron først i en periode. Husk å smør inn huden med en hudkrem som ikke er fet når du ikke har smørt på Basiron. Om du ikke synes det har noen spesiell virkning på deg, kan du dra til legen å få noe på resept Du kan jo prøve Brulidine som noen andre nevner her også, selvom det ikke direkte er til kviser (antibakteriell virkning). Men for all del, ikke finn på å bruk noen form for kortison krem i ansiktet pga kviser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå