Gå til innhold

Har noen her fått utført en plastisk operasjon?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

I tilfelle, hva fikk dere endret på hos dere selv, hvorfor gjorde dere det, og hvordan føles det nå i ettertid? (negativ/positiv foandring)

Kanskje et vel personlig spm, men dere som syns det er for ille trenger jo ikke å svare da!:)

Hilsen Ella

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg har fått utført mage plastikk,på offentlig sykehus.Er ganske så fornøyd,har ennå litt skrukker strekkmerker men det bryr jeg meg ikke om.Er å anbefale hvist man er misfornøyd med sin henge mage.

Gjest Anonymous
Skrevet

*nesen min !

"Den var full av brennmerker" tok litt tid før alt "grodde" jeg ble kke særlig fornøyd...men gloen er borte

Skrevet

Hei.jeg skal..... i August.

da skal jeg in på klinikk Bergen og fettsuge ridebukselår,inside av lår,hofter og ta huk operasjon(henge buk= henge mage med overflødig hud) gleder meg så jeg går utav mit gode skinn men gruer meg lit å....

ønsk meg lykke til icon_smile.gif

hilsen 2 barns mor

Skrevet

Heid wikki!

Vet du hva den opperasjonen din vil koste deg?

Skal den takes på Nobel Clinic?

Kunne godt tenkt meg å ta mine ridebukselår jeg og.....

Undrsøkte litt på N.C. det ville koste meg ca. 20 000 kroner, syns det var litt dyrt!!!

Hilsen icon_smile.gif lillemor icon_smile.gif

Skrevet

hallo....

siden jeg skal utføre så mangen operasjoner samtidig så får jeg 50% avslag på operasjon 2 og 3... så ca 50-58000,- vil operasjonene koste meg men det er billig. og verd det.icon_smile.gificon_smile.gif

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...