Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2002 #1 Skrevet 26. april 2002 I tilfelle, hva fikk dere endret på hos dere selv, hvorfor gjorde dere det, og hvordan føles det nå i ettertid? (negativ/positiv foandring) Kanskje et vel personlig spm, men dere som syns det er for ille trenger jo ikke å svare da! Hilsen Ella
nordinne Skrevet 26. april 2002 #2 Skrevet 26. april 2002 Hei jeg har fått utført mage plastikk,på offentlig sykehus.Er ganske så fornøyd,har ennå litt skrukker strekkmerker men det bryr jeg meg ikke om.Er å anbefale hvist man er misfornøyd med sin henge mage.
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2002 #3 Skrevet 26. april 2002 *nesen min ! "Den var full av brennmerker" tok litt tid før alt "grodde" jeg ble kke særlig fornøyd...men gloen er borte
vikki Skrevet 26. april 2002 #4 Skrevet 26. april 2002 Hei.jeg skal..... i August. da skal jeg in på klinikk Bergen og fettsuge ridebukselår,inside av lår,hofter og ta huk operasjon(henge buk= henge mage med overflødig hud) gleder meg så jeg går utav mit gode skinn men gruer meg lit å.... ønsk meg lykke til hilsen 2 barns mor
lillemor Skrevet 27. april 2002 #6 Skrevet 27. april 2002 Heid wikki! Vet du hva den opperasjonen din vil koste deg? Skal den takes på Nobel Clinic? Kunne godt tenkt meg å ta mine ridebukselår jeg og..... Undrsøkte litt på N.C. det ville koste meg ca. 20 000 kroner, syns det var litt dyrt!!! Hilsen lillemor
vikki Skrevet 27. april 2002 #7 Skrevet 27. april 2002 hallo.... siden jeg skal utføre så mangen operasjoner samtidig så får jeg 50% avslag på operasjon 2 og 3... så ca 50-58000,- vil operasjonene koste meg men det er billig. og verd det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå