Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2002 #1 Del Skrevet 26. april 2002 I tilfelle, hva fikk dere endret på hos dere selv, hvorfor gjorde dere det, og hvordan føles det nå i ettertid? (negativ/positiv foandring) Kanskje et vel personlig spm, men dere som syns det er for ille trenger jo ikke å svare da! Hilsen Ella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordinne Skrevet 26. april 2002 #2 Del Skrevet 26. april 2002 Hei jeg har fått utført mage plastikk,på offentlig sykehus.Er ganske så fornøyd,har ennå litt skrukker strekkmerker men det bryr jeg meg ikke om.Er å anbefale hvist man er misfornøyd med sin henge mage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2002 #3 Del Skrevet 26. april 2002 *nesen min ! "Den var full av brennmerker" tok litt tid før alt "grodde" jeg ble kke særlig fornøyd...men gloen er borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vikki Skrevet 26. april 2002 #4 Del Skrevet 26. april 2002 Hei.jeg skal..... i August. da skal jeg in på klinikk Bergen og fettsuge ridebukselår,inside av lår,hofter og ta huk operasjon(henge buk= henge mage med overflødig hud) gleder meg så jeg går utav mit gode skinn men gruer meg lit å.... ønsk meg lykke til hilsen 2 barns mor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2002 #5 Del Skrevet 27. april 2002 Lykke til Vikki!! Klem Ella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemor Skrevet 27. april 2002 #6 Del Skrevet 27. april 2002 Heid wikki! Vet du hva den opperasjonen din vil koste deg? Skal den takes på Nobel Clinic? Kunne godt tenkt meg å ta mine ridebukselår jeg og..... Undrsøkte litt på N.C. det ville koste meg ca. 20 000 kroner, syns det var litt dyrt!!! Hilsen lillemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vikki Skrevet 27. april 2002 #7 Del Skrevet 27. april 2002 hallo.... siden jeg skal utføre så mangen operasjoner samtidig så får jeg 50% avslag på operasjon 2 og 3... så ca 50-58000,- vil operasjonene koste meg men det er billig. og verd det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå