Gå til innhold

Har noen her fått utført en plastisk operasjon?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

I tilfelle, hva fikk dere endret på hos dere selv, hvorfor gjorde dere det, og hvordan føles det nå i ettertid? (negativ/positiv foandring)

Kanskje et vel personlig spm, men dere som syns det er for ille trenger jo ikke å svare da!:)

Hilsen Ella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jeg har fått utført mage plastikk,på offentlig sykehus.Er ganske så fornøyd,har ennå litt skrukker strekkmerker men det bryr jeg meg ikke om.Er å anbefale hvist man er misfornøyd med sin henge mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

*nesen min !

"Den var full av brennmerker" tok litt tid før alt "grodde" jeg ble kke særlig fornøyd...men gloen er borte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.jeg skal..... i August.

da skal jeg in på klinikk Bergen og fettsuge ridebukselår,inside av lår,hofter og ta huk operasjon(henge buk= henge mage med overflødig hud) gleder meg så jeg går utav mit gode skinn men gruer meg lit å....

ønsk meg lykke til icon_smile.gif

hilsen 2 barns mor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heid wikki!

Vet du hva den opperasjonen din vil koste deg?

Skal den takes på Nobel Clinic?

Kunne godt tenkt meg å ta mine ridebukselår jeg og.....

Undrsøkte litt på N.C. det ville koste meg ca. 20 000 kroner, syns det var litt dyrt!!!

Hilsen icon_smile.gif lillemor icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hallo....

siden jeg skal utføre så mangen operasjoner samtidig så får jeg 50% avslag på operasjon 2 og 3... så ca 50-58000,- vil operasjonene koste meg men det er billig. og verd det.icon_smile.gificon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...