Gjest Gjest_barbie_* Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 KOM MED TIPS/ANBEFALINGER FOLKENS..ALT AV INTERESSE! Spiller ingen rolle om filmen er ny/gammel osv.
Berentsens Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 Boys don't cry American History X Flightplan The Fugitive Dødelig våpen filmene Rocky (1-6) Air Force One Fritt vilt Villmark De gales hus Blood Diamond Stekte grønne tomater Jumanji
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 *Saving private ryan *Shindlers list *Girl Interrupted *Sherry baby *Som små barn *Crash *Ondskapen *Vera Drakes hemmelighet *Erin Brochovich *Forrest Gump *Rain Man *Mickybo & me *Elling *Sønner *Mannen som elsket Yngve *Kunsten å tenke negativt *Beyond borders *Hvordan bli dumpet på 10 dager *Bridget Jones-filmene *Nothing Hill *Miffo *Music & lyrics *Skagerrak *En dag i livet *De fem sansene *Rabbit proof fence *History of violence *Big daddy *Hotel Rwanda *Love actually *Jarhead *North Country *Brokeback mountain *Lilja 4-ever *The Devil wears Prada *Hunndjevelen *De usynlige
siljegull Skrevet 17. januar 2010 #5 Skrevet 17. januar 2010 hei! kan noen hjelpe meg? jeg så på en serie da jeg var liten ( ca 7-8 år? husker ikke hvilken kanal den gikk på . det er nok 15-20 år siden nå. den handlet om en far som var alene med sine 5 døtre( tror ikke det var noen sønner i bildet. og så sang de masse sanger fra 50-60 tallet. på norsk het den " pappas små stjerneskudd". har prøvd å google det , men uten hell. er det noen der ute som kan huske dette? blir gl av å ikke finne det ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå