Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, er det noen som vet ca lønna for en butikkmedarbeider på heltid hos meny? er 21, har fagbrev i butikkfaget, og noen årserfaring fra butikkarbeid.

Og noen som hvet litt om karrieremuligheter innenfor meny? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gunda_*
Skrevet
Ja, er det noen som vet ca lønna for en butikkmedarbeider på heltid hos meny? er 21, har fagbrev i butikkfaget, og noen årserfaring fra butikkarbeid.

Og noen som hvet litt om karrieremuligheter innenfor meny? :)

Jeg hadde 310000kr i året. Jobbet i ferskvaren, og er utdannet kokk.

Skrevet (endret)

Jeg jobbet på Meny i ett år, og fikk 125 kroner timen.

Men jeg har ikke noe fagbrev da, så du ville nok tjent mer enn det jeg gjorde.

En av de jeg jobbet med som begynte 1 måned før meg, gikk fra å være deltids kassemedarbeider, til å bli meieri ansvarlig og stengeansvarlig, i løpet av bare 3 måneder :)

Endret av ihearttom
Skrevet

Det kommer an på hva slags utdannelse du har og om du har full ansennitet. Det kan også variere fra om butikken er privateid eller kjøpmannseid.

Jeg jobber som avdelingsleder og tjener oppimot 400 000 i året i en privateid butikk. Dette ligger over tariff. Har ingen relevant utdannelse etter vgs.

På vanlige faste ansatte uten ansvar, og ekstrahjelper følges tariffen i handel og kontor.

Skrevet

ICA og MENY har rundt kr 4-500.000 i lønn uten bonus.

Gjest Gjest_sol_*
Skrevet
ICA og MENY har rundt kr 4-500.000 i lønn uten bonus.

Tull og tøys!!

Butikksjefer har 4-450.000 i året, pluss bonus.

Jeg kjenner bransjen godt.

Tarifflønn for full ansiennitet er 149,67 pr time. Fagbrevtillegg er kr 7 pr time. Men siden du er kun 21 år har du enda en stund igjen til du er oppe på full ansiennitet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...