Troyamin Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 Fant en fantastisk flott link som viser hva som er giftig/dødelig for hund og katt. Sikkert flere som har sett den, men legger den inn likevel: charlott.no
Betina Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 (endret) Hææææ? Er tunfisk giftig? Mine katter får det ganske ofte Men bra side ! Endret 12. januar 2010 av Betina
Lumê Skrevet 12. januar 2010 #4 Skrevet 12. januar 2010 Tar meg den frihet å linke til bloggen min hvor jeg har skrevet om samme tema.
Troyamin Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2010 Tar meg den frihet å linke til bloggen min hvor jeg har skrevet om samme tema. Så flott! "Suger" til meg infoen!
Gjest SmallTalk Skrevet 13. januar 2010 #6 Skrevet 13. januar 2010 Ingen fare så langt her i gården, ihvertfall.
Gjest Driver Skrevet 26. januar 2010 #7 Skrevet 26. januar 2010 Fant en fantastisk flott link som viser hva som er giftig/dødelig for hund og katt. Sikkert flere som har sett den, men legger den inn likevel: charlott.no Mye gode tips for en sur kattenabo.. :-)
Troyamin Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 26. januar 2010 Mye gode tips for en sur kattenabo.. :-) Og du er den sure kattenaboen?
Twinkle* Skrevet 26. januar 2010 #9 Skrevet 26. januar 2010 Hææææ? Er tunfisk giftig? Mine katter får det ganske ofte Men bra side ! Det er jo litt rart. Selges jo mange typer kattefòr med tunfisk. Hmm.
Gjest Gjest_AnetteR_* Skrevet 26. januar 2010 #10 Skrevet 26. januar 2010 Det er jo litt rart. Selges jo mange typer kattefòr med tunfisk. Hmm. Kattemat med tunfisk er helt ok, så lenge det er kvalitetsfôr kjøpt fra dyrebutikk/dyrlege. Tunfiks i hermetikkboks inneholder så mye salt at det er veldig uheldig for katten. Katter er særdeles utsatt for nyeproblemer, og skal ikke ha salt i maten. Fersk, rå tunfisk inneholder innimellom farlige bakterier. Men kan ikke se at det er farlig å gi katten bearbeidet tunfiskfilet såfremt man ikke har tilsatt krydder eller oljer. Men i begrensede mengder.
Gjest Driver Skrevet 26. januar 2010 #11 Skrevet 26. januar 2010 Og du er den sure kattenaboen? Neida, snakker bare på generelt grunnlag.. Er jo mange sure kattenaboer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå