Gå til innhold

Bryllupsfrisyre

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som KG-bruder er vi eksperter til å kikke rundt på ulike nettsteder... - og jeg antar at det ikke er bare meg som også kikker litt på ulike frisyrer...? :sjenert:

Hvordan tenker du å ha håret ditt?

Jeg har lyst til å ha noe ala dette - fordi jeg vurderer å ha slikt slør..kanskje med litt mer hår hengende løst...

Noen som har tips til gode internettsider med ulike brude-frisyrer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du googler i bildene og skriver wedding hair så kommer det utrolig mye fint.

jeg skal ikke ha slør,men en tiara og skal sette på exstensins,krølle det og bare ha det løst :D

Skrevet

Enten slik som på bildet til Cæmis eller krøllet i myke krøller og helt løst, muligens med en hårbøyle-type-tiara. Skal ha slør, så er litt usikker på hvordan jeg skulle festet det i den første frisyren.

Skrevet

Oi - det var en bra side! Tusen takk for tips! :)

Skrevet

Jeg har superkort hår så jeg har ikke så mange valgmuligheter. Vurderte ikke et sekund å spare heller da jeg aldri har hatt langt hår og vil gifte meg som "meg selv". Men jeg skal ha en strass-tiara for å få det pyntet litt dah!

Skrevet

Jeg har spart håret slik at hvis jeg vil så kan jeg ha langt / oppsatt hår.... Men tror jeg har mest lyst til å klippe meg "hake-kort"...

Lurer på hvordan sløret skal festes? Håret mitt er slett / glatt / tynt.... ALT bare sklir rett ut.... Må vel lime på hele stasen..... :forvirret:

Noen forslag?

Skrevet (endret)

Jeg leste noe på en side en gang om at man fletter en stram flette helt inntil hodebunnen, også kan man feste sløret i denne. Man fletter med "det innerste håret", slik at om man skal ha håret løst har man resten av håret hengende over slik at det ikke syns :)

Edit: Her er artikkelen! http://styles101.homestead.com/bride_headpiece.html

Endret av Kirby
Skrevet
Jeg leste noe på en side en gang om at man fletter en stram flette helt inntil hodebunnen, også kan man feste sløret i denne. Man fletter med "det innerste håret", slik at om man skal ha håret løst har man resten av håret hengende over slik at det ikke syns :)

Mange takk for tips....skal prøves.....

Men håret mitt er så tynt at jeg kan jo ikke "bruke opp" håret på fletting..... :skratte:

Skrevet

Jeg tenkte å ha håret løst, og krølle det. Jeg har ganske langt og tykt hår. Er det noen som har noen tips til hva slags metode som er best for å krølle det og hvordan man får det til å holde seg lengst mulig?

Skrevet

Slik hadde jeg håret da jeg giftet meg...

post-22182-1263397524_thumb.jpg

post-22182-1263397532_thumb.jpg

Ønsket å ha det løst oppsatt med bølger/krøller som for det meste hang ned... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...