Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har det?

Jeg har gått amokk på Lookfantastic.com. Fikk varene i dag :D Men jeg vet egentlig ikke hva disse produktene koster hos norske frisører, og dermed ikke hvor mye dette egentlig lønner seg.

Erfaringsmessig ligger en frisørshampoo i ca 250ml størrelse på 150-200 kr. Ligger Redken på denne prisen? (Det er så lenge siden jeg har kjøpt dette merket i Norge).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er litt dyrere?

En venninnne kjøpte akkurat anti-snap til 352 kr. Tror ikkke hun fikk snill pris da(noe hun kunne fått).

Så kan du sammenligne den ihvertfall!

Skrevet

Redken all soft heavy cream koster også 352kr hos frisør...(tror jeg..), så de som har investert i den sparer en god del! :)

Kanskje her er noen frisører som kan legge ut liste?? anyone??

Clea

Skrevet

Erfaringsmessig ligger en frisørshampoo i ca 250ml størrelse på 150-200 kr. Ligger Redken på denne prisen? (Det er så lenge siden jeg har kjøpt dette merket i Norge).

Det er mer! En 250 ml. Redken shampoo kan koste like under 300 kroner i en salong her i Norge. Så du sparer en god del på å handle dette online.

Mae

Skrevet

Oki, takk for svar dere :)

Jeg har tydeligvis gjort et kupp :sjarmor:

Tror jammen jeg vil bestille mer til uken - så har jeg serier for enhver anledning og hårkrise (har allerede kjøpt to serier og diverse stylingprodukter, så bad hairdays are definitely over :ler: )

Trengte litt nytt å variere i nå, håret mitt liker ikke å få de samme produktene over for lang tid, da mister de virkning.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg sjekket prisen på Color extend før jeg kjøpte. Både shampo og balsam kosta 220,- Stylingproduktene jeg så på kosta mellom 230,- og 260,- (sjekka ikke alle da......)

Skrevet

Den gjennomsnittlige prisen for de produktene jeg kjøpte hos Lookfantastic ble ca 112 kr. (da har jeg bare delt totalpris på antall produkter). Det er jo en ganske så akseptabel pris.

Skrevet

Jeg har kjøpt anti snap hos min frisør da jeg så på prisen kostet den 385.- så jeg tror jeg skal bestille heretter ja!! Tror det er ca 280.- for shampo og balsam, jeg har handlet i Sverige før, det er i allefall litt billigere. Hvorfor er dettte så dyrt her til lands??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...