Gjest Snart hundeeier Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 Får snart en liten retriever-valp i huset, og har lyst til å gå på et valpekurs. Lenge siden forrige gang jeg hadde valp og viktig med sosialisering av valpen. Er det noen som har noen tips om et bra sted jeg kan gå på kurs? Retieverklubben har et kurs i januar, men dette blir litt tidlig for min valp.
Gjest Snart hundeeier Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 Hvor i landet bor du? Det er kanskje greit å opplyse om ja..... Jeg bor i Oslo
Rime Skrevet 12. januar 2010 #4 Skrevet 12. januar 2010 Da vil jeg anbefale Din beste venn og Familiehunden
Gjest Marlo Skrevet 12. januar 2010 #5 Skrevet 12. januar 2010 Jeg vil IKKE anbefale Oslo Hundeskole. Noen liker deres militære stil og blir sjarmert av vitser og andre morsomheter - jeg ble det ikke og satt sjokkert igjen etter første kursdagen og dro aldri mer tilbake.
Rime Skrevet 12. januar 2010 #6 Skrevet 12. januar 2010 Jeg vil IKKE anbefale Oslo Hundeskole. Noen liker deres militære stil og blir sjarmert av vitser og andre morsomheter - jeg ble det ikke og satt sjokkert igjen etter første kursdagen og dro aldri mer tilbake. Jeg er enig i dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå