Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Siren_*
Skrevet

Oppdaget for en stund siden at eksen til min samboer ligger på vennelista til samboeren til min samboers bestekompis på facebook. Det gjør vel i og for seg ingenting, men samboeren til kompisen og jeg har jo litt med hverandre å gjøre da. Så jeg synes det er leit at hun fremdeles holder kontakt med eksen til min samboer. Føler at jeg ikke vil ha så mye å gjøre med henne nå når jeg vet det. Fortid bør veære fortid mener jeg. Min samboer har da ikke eksen på facebook, da trenger vel ikke hun ha det heller. Helvetes facebook!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke ha mange problemer her i verden når du henger deg opp i at noen du kjenner kan finne på å ha kontakt med din samboers eks. Skal alle bare droppe henne fordi hun ikke er sammen med din samboer lenger??? Er hun et grusomt og forferdelig menneske som ingen bør ha kontakt med bare fordi hun er din samboers eks???

Jeg fatter ikke at det går an å bli så smålig....................

Gjest Gjest_Siren_*
Skrevet
Du kan ikke ha mange problemer her i verden når du henger deg opp i at noen du kjenner kan finne på å ha kontakt med din samboers eks. Skal alle bare droppe henne fordi hun ikke er sammen med din samboer lenger??? Er hun et grusomt og forferdelig menneske som ingen bør ha kontakt med bare fordi hun er din samboers eks???

Jeg fatter ikke at det går an å bli så smålig....................

Etter det jeg har hørt så var ikke de to spesielt gode venner. Enda så skal hun ha henne på facebook. Jeg lurer veldig på hvorfor. Hvis de ikke var særlig gode venner så kunne de vel bare la det ligge når min samboer og eksen gikk hver sin vei.

Skrevet

Å jøss, her lukter det overdreven sjalusi lang vei..

Skrevet
Etter det jeg har hørt så var ikke de to spesielt gode venner. Enda så skal hun ha henne på facebook. Jeg lurer veldig på hvorfor. Hvis de ikke var særlig gode venner så kunne de vel bare la det ligge når min samboer og eksen gikk hver sin vei.

Hvorfor det? Man er vel ikke gode venner med alle man har på facebook nødvendigvis.. Er jo mange som legger til folk de såvidt har møtt på fest en gang, og folk de gikk på barneskolen med, men ikke har snakket med siden..

Skrevet

Kjæresten min har ekser på Facebook, liker det ikke helt, men han bruker ikke fb aktivt. Jeg gidder ikke samle ekser på fb, heller ikke perifere folk. Man bruker fb forskjellig.

Skrevet

At hun står på lista til samboeren til vennen til kjæresten din betyr ikke at de henger sammen støtt og stadig. Slapp av du.

Gjest Gjest_Siren_*
Skrevet
Hvorfor det? Man er vel ikke gode venner med alle man har på facebook nødvendigvis.. Er jo mange som legger til folk de såvidt har møtt på fest en gang, og folk de gikk på barneskolen med, men ikke har snakket med siden..

Hvorfor ha dem på vennelista hvis de ikke er gode venner egentlig? Det blir for dumt. Men jeg vet at det er det som er populært. Men av hensyn til meg og min eks så burde hun ikke ha gjort det. Hun ble introdusert for eksen til min sambo gjennom sin samboer og min, men de har aldri hatt noe med hverandre å gjøre. Forholdet til min sambo og eksen er over for lengst. La det ligge. Men nå har hun jo en til hun kan ha på lista si så det ser ut som om hun er ennå mer populær. :roll: Hun har søstra til min samboer på facebook også. Skal faen meg legge til eksen til samboeren hennes på facebook.

Gjest Gjest_Siren_*
Skrevet
At hun står på lista til samboeren til vennen til kjæresten din betyr ikke at de henger sammen støtt og stadig. Slapp av du.

De vanker aldri sammen. De bor på hver sin kant av landet, de har ikke noe med hverandre. Det er bare prinsippet. Man gjør ikke sånt. Hun er bare en hun kjente en gang, det er forlengs over nå. Én ting er å ha sin egen eks liggende, men ikke legg deg bort i andres bare for å kunne ha en venn til på lista di!

Gjest Gjest_nassenøff_*
Skrevet
Hvorfor ha dem på vennelista hvis de ikke er gode venner egentlig? Det blir for dumt. Men jeg vet at det er det som er populært. Men av hensyn til meg og min eks så burde hun ikke ha gjort det. Hun ble introdusert for eksen til min sambo gjennom sin samboer og min, men de har aldri hatt noe med hverandre å gjøre. Forholdet til min sambo og eksen er over for lengst. La det ligge. Men nå har hun jo en til hun kan ha på lista si så det ser ut som om hun er ennå mer populær. :roll: Hun har søstra til min samboer på facebook også. Skal faen meg legge til eksen til samboeren hennes på facebook.

Litt sjalu, kanskje?

Det er samboeren til kompisen til kjæresten din? Er dere venninner? Har hun noen som helst slags forpliktelser til å ta sider når noen slår opp? Har det egentlig noe å si det hele tatt om hun har denne eksen på vennelista si?

Skrevet

Herrefred. Folk må da få bestemme selv hvem de velger å godta som venn på FB-lista. Jeg har også en god del jeg ikke har kontakt med annet enn de gangene jeg treffer de i byen, og da går kontakten stort sett på å hilse på hverandre, men det er interessante mennesker, som kikkeren i meg liker å kunne følge med på.

Gjest lillefisk
Skrevet
Oppdaget for en stund siden at eksen til min samboer ligger på vennelista til samboeren til min samboers bestekompis på facebook. Det gjør vel i og for seg ingenting, men samboeren til kompisen og jeg har jo litt med hverandre å gjøre da. Så jeg synes det er leit at hun fremdeles holder kontakt med eksen til min samboer. Føler at jeg ikke vil ha så mye å gjøre med henne nå når jeg vet det. Fortid bør veære fortid mener jeg. Min samboer har da ikke eksen på facebook, da trenger vel ikke hun ha det heller. Helvetes facebook!

Hjelpes! Jeg har faktisk to ekser på min venneliste og min samboer har sin eks på sin venneliste. Kan man ikke bare være venner da? Hvorfor sånn dramatikk?

Gjest Gjest_Siren_*
Skrevet

Det har vært slutt i 4 år. De har ikke hatt noe med hverandre å gjort etter det. Dessuten har denne "venninna" mi nettopp fått seg facebook, så hvem som har lett opp den andre vet jeg ikke, det spiller jo egentlig ingen rolle, det er bare det at det ikke er så lenge siden det skjedde. Min samboer og jeg har vært sammen i 3 år så det at hun godtar å være venn med ei hun kjente for 4 år siden og som hun ikke har noe med ellers fordi hun er eksen til min samboer er egentlig helt på trynet.

Gjest Gjest_Siren_*
Skrevet
Hjelpes! Jeg har faktisk to ekser på min venneliste og min samboer har sin eks på sin venneliste. Kan man ikke bare være venner da? Hvorfor sånn dramatikk?

Hun drev med splitt og hersk i min samboers familie mens de var sammen, også blant noen av hans venner. Dette vet alle vi kjenner, også denne "venninna". Min samboer kommer ikke til å bli glad når han får vite at hun ligger som venn der, for å si det sånn.

Skrevet

Jøye meg!

Jeg har da også flere "venner" på facebook som jeg ikke har snakket med på mange, mange år... f.eks skolekamerater fra barneskolen o.l.

Dette er da virkelig ingen stor sak.

At du syns det er teit og unødvendig med perifere "venner" på facebook" får jo være din sak. Folk bruker dette sosiale mediet forskjellig. Jeg liker å kunne ha litt kontakt med folk jeg ikke har sett/pratet med på 10 år eller lenger..

Forøvrig har både jeg og mannen min ekser på våre vennelister - null stress!

Gjest Gjest_Siren_*
Skrevet
Jøye meg!

Jeg har da også flere "venner" på facebook som jeg ikke har snakket med på mange, mange år... f.eks skolekamerater fra barneskolen o.l.

Dette er da virkelig ingen stor sak.

At du syns det er teit og unødvendig med perifere "venner" på facebook" får jo være din sak. Folk bruker dette sosiale mediet forskjellig. Jeg liker å kunne ha litt kontakt med folk jeg ikke har sett/pratet med på 10 år eller lenger..

Forøvrig har både jeg og mannen min ekser på våre vennelister - null stress!

Nettopp. Om det ikke er stress for deg, kan det være stress for meg. Og når ting ble som de ble i familien på grunn av henne burde hun ikke fortsatte kontakten.

Forresten, hva får du ut av å ha ekser liggende på facebook?

Skrevet
Nettopp. Om det ikke er stress for deg, kan det være stress for meg. Og når ting ble som de ble i familien på grunn av henne burde hun ikke fortsatte kontakten.

Forresten, hva får du ut av å ha ekser liggende på facebook?

Nei, for all del.. Du må gjerne bruke tiden din på å irritere deg over dette.

Hva jeg får ut av det? Tja, de er jo fortsatt venner. Det er jo ikke alltid sånn at man blir uvenner selv om et forhold tar slutt...

Skrevet

Herregud, du bør heller bruke energien din på å bestille deg time hos noen som kan kikke litt inn i hodet ditt. For en så ekstrem opphengthet i en annens eks kan ikke karakteriseres som noe annet enn sykelig sjalusi. Pass på at du ikke dyrker sjalusien din, men jobber for å roe den ned, for fortsetter du slik, så er du plutselig singel igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...