Gjest Spørsmålstegn Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 Hva synes dere om å bli bedt med ut? For eksepel på kino eller middag eller en tur? Selv er jeg interessert i en gutt i klassen. Gutter: hva ville dere syntes om å bli bedt med ut av en jente i klassen. Vi tøyser og snakker ganske mye sammen, men ingen flørting.
Gjest Emmanuelle Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 Jeg løper motsatt vei. Jeg takler ikke dating. Ser nå du spør ang gutter, men jeg svarte likevel
Gjest Gjest_Heihei_* Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 Jeg løper motsatt vei. Jeg takler ikke dating. Ser nå du spør ang gutter, men jeg svarte likevel Hvordan får du kjæreste da (hvis du har hatt det)? ONS? Eller er dere plutselig sammen? Eller utvikler det seg uten at dere finner på noe alene?
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2010 #4 Skrevet 12. januar 2010 Jeg er dame jeg og.. Men jeg blir alltid glad og takker masse uansett. Om det ikke passer/mannen ikke passer meg, så gir jeg hyggelig avslag. Og takker masse alikevel. Om jeg liker ham har jeg problemer med å la være å smile helt rundt!
Gjest Emmanuelle Skrevet 12. januar 2010 #5 Skrevet 12. januar 2010 Hvordan får du kjæreste da (hvis du har hatt det)? ONS? Eller er dere plutselig sammen? Eller utvikler det seg uten at dere finner på noe alene? Alle de jeg har hatt noe på gang med eller blitt sammen med har vært så godt som bestekompiser først. Så har vi blitt litt for fulle en kveld og så har det blitt som det har blitt
Gjest Gjest_Heihei_* Skrevet 12. januar 2010 #6 Skrevet 12. januar 2010 Alle de jeg har hatt noe på gang med eller blitt sammen med har vært så godt som bestekompiser først. Så har vi blitt litt for fulle en kveld og så har det blitt som det har blitt Interessant. Men jeg går ikke så mye på fest selv, så det ville blitt veldig rart for meg ;P
Gjest Gjest_Jente20_* Skrevet 12. januar 2010 #7 Skrevet 12. januar 2010 Jeg lurer også på hva gutter synes om dette. Burde jenter ha lov til å ta iniativet? Og når? Bare når man først har fylleknulla? Gutter; si deres mening!
Gjest gjestdeluxe Skrevet 12. januar 2010 #8 Skrevet 12. januar 2010 Mannen bør ta initiativet til å invitere ut i datingfasen. Synes ikke det passer seg at kvinnen inviterer mannen ut i tidligfasen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå