Gjest tyttebær Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 Jeg tenkte jeg skulle kjøpe en serie på DVD som jeg og min mann kan begynne å se på! Men det store spørsmålet blir hvilken serie?! Vi har forholdsvis lik smak! Vi vil ikke ha noe CSI-opplegg og sånn. Vi liker best komedier. Men det kan godt være litt drama og action. Men ikke noe som er ekstremt overdrevent, og ikke noe som er mye mord og lignende! Noen som har noen gode anbefalinger?
Berentsens Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 Third Watch Once and again Better off Ted ER Six feet under Promised Land
Vulpes Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 The Office er en kjempeartig komedieserie (den amerikanske versjonen, har ikke sett den engelske) Det er en liksom-dokumentar som følger livet på et kontor. Man blir sittende og le høyt, jeg gjør i hvert fall det. Alt er så utrolig teit og dumt, og nesten alle som jobber der er helt tards :gjeiper: Herlig video av noen av pranksene Jim gjør mot Dwight :D http://www.youtube.com/watch?v=3Pw_eX97TUw
ihearttom Skrevet 12. januar 2010 #4 Skrevet 12. januar 2010 Av komedie serier så vil jeg iallefall anbefale Two and a half men, og How I met your mother, på det sterkeste!
Pingting Skrevet 12. januar 2010 #5 Skrevet 12. januar 2010 The Office er en kjempeartig komedieserie (den amerikanske versjonen, har ikke sett den engelske) Den amerikanske er bra, og den engelske er ENDA bedre! Litt sær type humor, men fantastisk herlig synes jeg ^^
Momseguri Skrevet 12. januar 2010 #6 Skrevet 12. januar 2010 Weeds (syns jeg) passer veldig godt til den beskrivelsen du gav
Vulpes Skrevet 12. januar 2010 #7 Skrevet 12. januar 2010 Den amerikanske er bra, og den engelske er ENDA bedre! Litt sær type humor, men fantastisk herlig synes jeg ^^ Oi, da må jeg ta en titt på den og!! Weeds (syns jeg) passer veldig godt til den beskrivelsen du gav Første sesong var kjempekul, men så synes jeg det begynte å gå nedover egentlig. Nå gidder jeg ikke følge med lenger, det ble dratt så aaaalt for langt. Men de første sesongene er verdt å få med seg!
Gjest jacob Skrevet 12. januar 2010 #8 Skrevet 12. januar 2010 her er seriene som hvertfall jeg liker, og en del av de faller i god smak hos min samboer også. House Heroes Weeds Breaking Bad Greys A... How I met youre mother Big bang theory Entourage :-) Californication Chuck Dexter Flashforward Kyle XY Dette er alle utrolig gode serier i mine øyne, så verdt å sjekke de ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå