Christal Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 Tenkte å bestille silkebånd på ebay, men hvor mye er 7/8" ? Hva med 5/8" ? Skal bare ha et bånd som er maks 2.5cm bredt. Noen som kan hjelpe ei som er helt blank på slik omregning?
Estë Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 (endret) Har aldri kjøpt noe slikt over nettet selv, så det kan hende jeg misforstår notasjonen, men om det er snakk om "syv åttendedels tomme" og "fem åttendedels tomme" vil dette tilsvare 2,22cm og 1,59cm, sånn ca. Endret 12. januar 2010 av Estë
Christal Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2010 Takk for link, men det går ikke ann å skrive inn 7/8 med den .... men fant en annen konverteringstabell.. Til andre som lurer på det samme: Ferdig utregnet fra inches til mm - når du skal handle silkebånd m.m
Christal Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2010 Har aldri kjøpt noe slikt over nettet selv, så det kan hende jeg misforstår notasjonen, men om det er snakk om "syv åttendedels tomme" og "fem åttendedels tomme" vil dette tilsvare 2,22cm og 1,59cm, sånn ca. Du misforstod ikke, flott tolkning at notasjonene .. jeg er helt blank. Skal være den første til å innrømme det mattematikk er IKKE mitt sterkeste fag
Bee Skrevet 12. januar 2010 #6 Skrevet 12. januar 2010 (endret) Den enkleste måten...synes jeg er å skrive i google: 7/8 inch in cm Da får du svaret Svaret står helt øverst - før søke-resultatene. Det samme gjelder omregning av valuta og andre enheter... F.eks: 100 USD in NOK 30 yards in m 50 GBP in USD ....hva som helst Google er genialt Endret 12. januar 2010 av Bee
Christal Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 12. januar 2010 Det var slik jeg fant den ferdige tabellen hvor alt var utregnet Google ER genialt .. alltid noen andre som lurer på det samme
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå