Gjest Atacand Skrevet 30. august 2003 #1 Skrevet 30. august 2003 Jeg lurer på hva jeg skal gjøre Zone Alarm stenger for oppdatering av Northon Antivirus. Hvordan skal jeg ordne dette da ? Jeg nedlastet Zone Alarm grunnet jeg ville være beskyttet over for det nye viruset i forige uke.Synes dere at jeg skulle re intallere dette. hilsen
Crazee Skrevet 30. august 2003 #2 Skrevet 30. august 2003 Eg hadde aldri problem med den kombinasjonen, så eg synest du bør forsøke ein gong til. Sjekk evt. innstillingane i Zone Alarm. (Har det ikkje innstallert på denne, så eg kan ikkje seia noko meir spesifikt.)
Gjest Atacand Skrevet 30. august 2003 #3 Skrevet 30. august 2003 Hvor finner jeg innstilllingene på ZA ?
Crazee Skrevet 30. august 2003 #4 Skrevet 30. august 2003 Det var det då. Kun etter minnet her: Når du har opna programmet, har du ikkje eit valg som heiter "programs" der? Der skal det vera ein oversikt over kva ulike program har lov til å gjera. Eller det er sperra for aksess. Om du finn NAV der, så slett det, slik at du kan bruke liveupdate. (hugsar ikkje heilt kva fila heiter, men stien skal stå der òg, slik at du kan sjå ho har noko med NAV å gjera.) Det er det eg greier å tilby nett no. Om du ikkje får det til, så skal eg sjå om eg ikkje finn ut meir i morgon.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå