Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja så ble det nok en tråd om dette... Vet det er mange som har opplevd det samme...

Vil først si at jeg IKKE har snoket i sambo. sine "saker". Men det har seg slik at jeg har arvet hans gamle mobil og denne har han virkelig ikke "ryddet" godt nok..Fant linker/filer osv. til både "date-sider", sexforum og sexchater.

Vet ikke om jeg overreagerer nå, men dette liker jeg virkelig ikke... er rett og slett både fly forbanna og kjempe lei meg... Gutten jeg trodde jeg kjente godt etter et 4 år langt forhold er borte... :tristbla:

Har stertet praten og han har vel mer eller innrømmet hva han har gjort....

Men hva gjør jeg nå...???? har mest lyst til å bare løpe fra alt, men jeg har ingen vei å gå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ALLE har en vei å gå i dagens samfunn, enten det er hjelp fra det offentlige til å finne en ny plass å bo eller hjem til mamma for en periode, hvis man virkelig vil ut av det.

Skrevet

Har han bare chattet eller vært utro fysisk også?

Skrevet
Har stertet praten og han har vel mer eller innrømmet hva han har gjort....

Men hva gjør jeg nå...???? har mest lyst til å bare løpe fra alt, men jeg har ingen vei å gå....

Virker som om du har mest lyst til å gå. Hvordan bor dere? (altså leier, eier, hvem av dere eier?) Hvis det er han som har kødda til forholdet synes jeg det høres mest rimelig ut at du hiver ham - og ikke deg selv - ut på gata. Med mindre han eier leiligheten eller noe slikt, men da får du bare lete etter bedre løsninger for deg selv. Sofaen til ei eller flere venninner? Foreldrene dine? Familie i nærheten?

Skrevet

Jeg vet ikke om han har vært fysisk utro... Men jeg tror ikke det... Får veldig lite ut av han... Og dette gjør meg bare enda mer ute av meg... Hvordan skal jeg få han tl å snakke?? Kan jo ikke stole på at dette ikke pågår enda... Uff er så fortvila og lei meg nå... Har ikke sovet i hele natt...

Skrevet

Har vært så dum at jeg har gjort meg avhengig av han... Vi eier hus sammen, men jeg har ikke fast inntekt. Jeg er under utdanning og er ikke ferdig før om 1 1/2 år... Aner ikke hvordan jeg skal klare meg økonomisk. Har svært få venner som ikke er samboere/gift med barn osv. og dette er stort sett felles venner av meg og sambo. Ubehagelig å få hjelp av dem... Hjem til mamma etter så mange år er vel ikke umulig, men veldig vanskelig...

Skrevet
Har vært så dum at jeg har gjort meg avhengig av han... Vi eier hus sammen, men jeg har ikke fast inntekt. Jeg er under utdanning og er ikke ferdig før om 1 1/2 år... Aner ikke hvordan jeg skal klare meg økonomisk. Har svært få venner som ikke er samboere/gift med barn osv. og dette er stort sett felles venner av meg og sambo. Ubehagelig å få hjelp av dem... Hjem til mamma etter så mange år er vel ikke umulig, men veldig vanskelig...

Jeg som skrev dette!

Men overreagerer jeg på dette?? Han har jo sansynligvis ikke gjort noe fysisk...

Skrevet
Jeg som skrev dette!

Men overreagerer jeg på dette?? Han har jo sansynligvis ikke gjort noe fysisk...

Jeg syns det KAN være mulig å tilgi, selv om jeg vet at jeg hadde hatt vanskelig for det selv. Eneste muligheten for at jeg skulle kunne tilgitt hadde hvertfall vært hvis han hadde lagt seg helt flat, og virkelig vist at han angret.

Skrevet
Jeg som skrev dette!

Det kommer ikke helt klart frem hva han har gjort. Har han chattet med andre jenter på datingsider? Private meldinger? E-mail? Telefonsamtaler, sms?

Skrevet
Jeg syns det KAN være mulig å tilgi, selv om jeg vet at jeg hadde hatt vanskelig for det selv. Eneste muligheten for at jeg skulle kunne tilgitt hadde hvertfall vært hvis han hadde lagt seg helt flat, og virkelig vist at han angret.

Godt å høre at reaksjonen min ikke er urimelig... Etter 4 år er det vel naturlig å gi han en sjanse. Men jeg vet med meg sellv at jeg har alt for lett for å akseptere ting som egentlig er ukseptabelt...

Skrevet

Det må du nesten finne ut av selv. Noen synes det er helt utilgivelig med sexchatting og slikt, mens andre mener det er "ikke så farlig". Det kommer også litt an på hva dere har snakket om rundt dette tidligere; hva dere definerer som utroskap o.l.

Ellers er jeg helt enig med Linelia, det har mye å si hvordan han oppfører seg i etterkant. Er han lei seg og angrer? Eller er han bare frustrert fordi han har blitt avslørt?

Skrevet
Det kommer ikke helt klart frem hva han har gjort. Har han chattet med andre jenter på datingsider? Private meldinger? E-mail? Telefonsamtaler, sms?

Ja jeg vet ikke sikkert! Får han ikke til å si så mye...

Men det jeg vet er at det ligger lagrede "linker" på tlf. jeg har arvet til div. sexchatteforum og datingsider hvor han helt klart har vært innlogget... (Det har han delevis innrømmet. Men har følelsen av at det er mer...

Skrevet
Det må du nesten finne ut av selv. Noen synes det er helt utilgivelig med sexchatting og slikt, mens andre mener det er "ikke så farlig". Det kommer også litt an på hva dere har snakket om rundt dette tidligere; hva dere definerer som utroskap o.l.

Ellers er jeg helt enig med Linelia, det har mye å si hvordan han oppfører seg i etterkant. Er han lei seg og angrer? Eller er han bare frustrert fordi han har blitt avslørt?

Er det opp til han å definere, så har han faktisk reagert på min nettby profil tidligere... Så det er jammen godt det ikke er jeg som har gjort dette :roll:

Synes ikke han viser noe annet enn å være iritert... Men for han har det en tendens til å synke inn etterhvert eller hva jeg skal si...

Skrevet
Ja jeg vet ikke sikkert! Får han ikke til å si så mye...

Men det jeg vet er at det ligger lagrede "linker" på tlf. jeg har arvet til div. sexchatteforum og datingsider hvor han helt klart har vært innlogget... (Det har han delevis innrømmet. Men har følelsen av at det er mer...

Jeg ville sagt at grensen går et sted mellom åpen deltagelse i et "sexforum" (som jeg synes er ok så lenge det er tilfeldige personer fra verden rundt som man ikke vet hvem er og ingen private meldinger) og personlig kontakt av type e-mail/telefonsamtaler/sms med flørtende innhold. Hva du kan akseptere er jo det som teller for deres situasjon.

Vær bestemt og få han til å fortelle hva han har gjort.

Skrevet

Jeg synes ikke sånn passer seg...!

og jeg synes ikke reagerer mer enn normalt!

Hvorfor ikke gjøre det slutt da? når han tydligvis MÅ surfe på sex sider og div.

hva er vitsen med og gi forholdet er forsøk...??

Man lever bare 1 gang, så tenk deg om:)

Skrevet

Uff ja.... Jeg får tenke meg godt om... Har altid sakt at jeg ikke skal akseptere sånt... Men når man står mitt oppe i det, er det så utrolig vanskelig.

Skrevet

Jeg hadde krevd å umiddelbart der og da få passord til kontoene hans for å sjekke hva han har bedrevet før han fikk tid til å rydde opp og slette. Var han ikke villig til dette, benekta kontoer etc ville jeg også krevd å få mailadresser, passord til FB og MSN. Har han vært inne på sexchatt sider så mener jeg han bør være villig til å bevise at det ikke er kontakt og chatting med disse jentene han drier med.

Videre hadde jeg dradd og sovet vekke ei stund til han fikk tenkt gjennom hvordan han hadde tenkt å vinne tilliten min tilbake.

Hva jeg fant på kontoene hans og hvor flat han la seg ville avgjort om jeg var villig til å ta ham tilbake eller ikke.

Har du forresten ikke studielån? Dersom du studerer kan du fint klare deg på studielån og det tar ikke lang tid å søke om det før det kommer. Hjem til mamma etter mange år går også greit for en overgangsperiode før du finner deg en plas så bo.

Skrevet

Det første du må gjøre er å få et ordentlig svar på hvorfor han i det hele tatt har opprettet brukere på disse sidene, og hva han har brukt det til. Vanskelig å gi noen råd uten å vite dette.

Skrevet

Vanskelig sånt.. men ettersom han synes det er ok (tydeligvis) og ikke har tenkt å snakke om det heller. Så hadde jeg latt saken ligge, ikke tatt det opp mer, OG begynt på samme måte selv! Chatta, smset, regga meg her og der og ikke lagt nevneverdig sjul på det heller. Og om han hadd mukka så hadde jeg bare sagt som sant er, at når DU kan holde på, og drite i hva jeg tenker og føler. Så kan vel JEG og.

:lur:

Slik jeg ser det er dette et såpass grovt tillitsbrudd uansett at forholdet er på kanten. Så enten skjønner han hva du mener og begynner å snakke. Eller så blir det slutt. Slik det er nå så blir det slutt i alle fall. Enten i dag eller om et år når du er ferdig utpsyka, utslitt og like høy som dørstokken.

Skrevet

Beklager og måtte være den som forteller deg dette, men alle er utro, enten det er psykisk, fysisk eller begge deler :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...