kvinne29 Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 (endret) tråden fjernet Endret 13. januar 2010 av kvinne29
Gjest Gjest_hogwash_* Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 Er det noen som har noen tips om hva jeg skal gjøre? Hva med å høre hva han vil? Isteden for å finne ut hva DU vil. (det har du jo klart fnt så langt) Hvis han ber deg gå burde du i det minste gjøre ALT for at det går så smertefritt så mulig, det skylder du han virkelig etter å ha holdt han for narr i 4 år. mvh. Hogwash (som måtte konsentrere seg hardt for ikke å hovere og slenge dritt.)
sunflower87 Skrevet 12. januar 2010 #4 Skrevet 12. januar 2010 Etter hva jeg kan se, så er det eneste du kan gjøre å legge deg flat, håpe at han kan tilgi deg, og vise din kjæreste at han kan stole på deg. Veien dit kommer til å bli lang og hard, men er dte verdt det så håper jeg at dere begge holder ut. Lykke til!
kvinne29 Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2010 (endret) Jeg vil jo gjerne at dette skal gå så smertefritt som mulig,men jeg klarer ikke å gi slipp på han. Han fortjener sikkert noen andre enn meg for han er virkelig en helt herlig mann,men jeg vet med meg selv at det aldri kommer til å skje igjen.Det er trossalt 4 år siden.. Endret 12. januar 2010 av kvinne29
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 12. januar 2010 #6 Skrevet 12. januar 2010 Hva med å høre hva han vil? Isteden for å finne ut hva DU vil. (det har du jo klart fint så langt) Hvis han ber deg gå burde du i det minste gjøre ALT for at det går så smertefritt så mulig, det skylder du han virkelig etter å ha holdt han for narr i 4 år. mvh. Hogwash (som måtte konsentrere seg hardt for ikke å hovere og slenge dritt.) Enig med Hogwash ja.. Du bedro din samboer og unnlot å si det til han i 4 år.. Om han ikkje vil meir, syns eg du bare burde legge deg flat og krype unna og la han finne ei som klarer holde beina lukket selv når det er problemer i forholdet.
Gjest Gjest_hogwash_* Skrevet 12. januar 2010 #7 Skrevet 12. januar 2010 men jeg vet med meg selv at det aldri kommer til å skje igjen. Nå kan jeg ikke svare for samboeren din, men hva så om det ikke skjer igjen? Du har visst at du ikke er til å stole på, og løper til andre når du møter litt motstand. Hadde jeg vært samboeren din hadde det vært meg klingende lykegyldig om du ville gjøre det igjen, bare det at du var kapabel til det en gang hadde sagt nok om deg. PS: Takk for smugretting av skrivefeil syrin
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 12. januar 2010 #8 Skrevet 12. januar 2010 Nå kan jeg ikke svare for samboeren din, men hva så om det ikke skjer igjen? Du har visst at du ikke er til å stole på, og løper til andre når du møter litt motstand. Hadde jeg vært samboeren din hadde det vært meg klingende lykegyldig om du ville gjøre det igjen, bare det at du var kapabel til det en gang hadde sagt nok om deg. PS: Takk for smugretting av skrivefeil syrin Enig med deg i dette og.. Hehe No problemo. :gjeiper:
Antoinette Skrevet 12. januar 2010 #9 Skrevet 12. januar 2010 Her en dag så spurte han om han jeg har vært med hadde stort utstyr for han hadde merket at jeg var videre nedentil,så dum som jeg var så sa jeg at han var ganske stor. Han sier nå at hadde jeg ikke sagt det så kunne han tilgitt,men det ble for mye informasjon for han. Bare et par kommentarer her; for det første så er det ikke mulig å bli permanent "videre" av å ta sex med en mann med større penis over en 2 mnd. periode. Det er bare tullball. For det andre så må jeg si du er bra dum som svarte han på det spørsmålet. Du må da ha visst på forhånd at dette kom til å bære galt avsted?!
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2010 #10 Skrevet 12. januar 2010 Smart han EXfyren din... man blir ikke videre av å ha sex... da må du i så fall ha sex med en tømmerstokk daglig i flere år! Men du gikk rett på gitt. Han ville vite om fyren var bedre utrusta enn ham selv, og du sa ja...hvorfor ikke bare vise ham videoen av dere liksom... Det eneste du kan gjøre for å redde forholdet ditt, om han overhodet er villig til å prøve. Er å legge deg flat. Fortelle hvilke grunner du hadde og hvor lite verdt det du oppdaget at det var. Og la nå i herrens navn detaljene ligge..
FrøydisII Skrevet 12. januar 2010 #11 Skrevet 12. januar 2010 Jeg ser den at det er 4 år og lenge siden, men at det varte i 2 måneder sier litt mer, det var ikke noe som skjedde tilfeldig en gang du var på byen, men faktisk i 2 måneder! Jeg vet med meg selv at jeg ikke hadde klart å tilgi de noen sinne, og hvis jeg hadde sagt at jeg hadde tilgitt det hadde jeg gått og hatt vondt inni meg hver eneste dag fordi jeg tenkte på det. Så jeg tror nok ikke han glemmer, uansett om han sier han tilgir. Så det hele spørs egentlig om du vil at han skal være lykkelig, eller om du vil at han skal være med deg. For lykkelig blir han nok ikke, når han har det i bakhodet.
waco Skrevet 12. januar 2010 #12 Skrevet 12. januar 2010 Hei kvinne29. For når han ikke er villig til å prøve å legge dette bak oss så bevise det bare hvor lite glad han er i deg??? Hmm... Sånn kvinner årsaksforklarer hendelser for seg selv? Altså at når en kvinne har vært utro og blitt gravid med en annen kar med svær penis så er det mannen hennes som ikke er glad i henne? Om det skulle tenkes at mannen til kvinnen ikke er faren til kvinnens barn, - så er det mannen det er noe feil med? Det er godt å lese hvordan dere tenker, og hvordan dere forklarer for dere selv hva som har skjedd.
kissmequick Skrevet 12. januar 2010 #13 Skrevet 12. januar 2010 Jeg ville jo tro at å få en datter ville ha mer å si på utvidning enn å ha hatt sex med en større penis i to måneder for fire år siden. Jeg synes det lukter sterkt av troll, men hvis du faktisk har klart å leve sammen med mann og datter uten engang å være sikker på hvem faren er i fire år, så er det ikke han som ikke er glad nok i deg hvis han ikke tilgir, det er du som har gjort noe utilgivelig.
Gjest Den andre kvinne 29 Skrevet 13. januar 2010 #15 Skrevet 13. januar 2010 Omg, jeg ser nå hva jeg har gort. For en idiot jeg er. At det går an at jeg har sett sååå feil igår at jeg trodde det var meg som begynte tråden. Min feil. Jeg leste aller første innleg og det var helt lik sånn som jeg har skrevi det altså. Kall meg dum, for nå tror sikkert dere at jeg er en dum troll som ødelegger en tråd og later som om jeg er TS. Men altså, jeg har skrevi i to andre nettforum også om problemet mitt, og jeg leta det frem igår for å se hva folk har gitt som råd. Og jeg var inne her på kvinneguiden og omg en som heter det samme som meg, og for 4 år siden, og kjæresten har akkurat fått hørt det av en bekjent osv.. og i tilleg den samme overskrift! omg, sier jeg bare! Jeg beklager dette så mye første ts kvinne29. Jeg trode det var meg som starta tråden. Hvist du er så forbannet akkurat nå, må jeg få lov å si beklager. Jeg trodde det var meg først. Jeg har helt lik overskrift også. Omg for et lite verden. En som heter det samme som meg og med det samme problemet og det samme skjedde for akkurat fire år siden. Jeg beklager. Jeg svarte og fortsatte å svare på den du har skrevi. Noe somgjorde at tråden ble ødelagt og andre slengte dritt på deg pga de trodee du var meg. Beklager. Jeg leste så fort, og det er sååå fort gjort når man leser ikke igjennom hela innleg, og samme navn i tilleg osv. omg dette beklager jeg så meget altså. omg sorry.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå