Gjest Snuppilura Skrevet 11. januar 2010 #1 Del Skrevet 11. januar 2010 Hva betyr det når mannen snakker om giftemål på første date? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 11. januar 2010 #2 Del Skrevet 11. januar 2010 Kanskje han vil legge sine fremtidsdrømmer på bordet med en gang, så den andre parten vet om det er verdt å satse på eller ikke. Kommer litt ann på hva du mener med snakke om da. En ting er å fortelle at man til exempel aldri vil gifte seg eller at man gjerne vil gifte seg en gang. En annen ting er å snakke om at man vil gifte seg med personen man er på første date med og man føler det som et frieri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #3 Del Skrevet 11. januar 2010 snakket typ "vi to" :klø: og jo, noe han ville gjort :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppilura Skrevet 11. januar 2010 #4 Del Skrevet 11. januar 2010 Var mitt innlegg ang snakket typ "vi to" og noe han ville gjort. Bare glemte navnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. januar 2010 #5 Del Skrevet 12. januar 2010 Hva betyr det når mannen snakker om giftemål på første date? Det betyr at han er useriøs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 12. januar 2010 #6 Del Skrevet 12. januar 2010 Det kan bety mye. Kommer an på hvordan det ble sagt, i hvilken situasjon osv. Det er ikke fornuftig å høre på Steinar. Han vet nemlig best hva en dame hadde ment med å snakke om giftermål på første date. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. januar 2010 #7 Del Skrevet 12. januar 2010 Det kan bety mye. Kommer an på hvordan det ble sagt, i hvilken situasjon osv. Det er ikke fornuftig å høre på Steinar. Han vet nemlig best hva en dame hadde ment med å snakke om giftermål på første date. Ja, hvis hun var på første date med undertegnede, så hadde det betydd at hun hadde utmerket smak og meget godt vett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angina Skrevet 12. januar 2010 #8 Del Skrevet 12. januar 2010 Hva det betyr?? *desperat* - løøøøp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppilura Skrevet 12. januar 2010 #9 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg tror ikke han har hatt dame på lenge. Lenge. Men kan ikke helt se grunnen til hvorfor. Men virker som han har ærlige hensiker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppilura Skrevet 12. januar 2010 #10 Del Skrevet 12. januar 2010 Det betyr at han er useriøs. Han virker egentlig mottsatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. januar 2010 #11 Del Skrevet 12. januar 2010 Han virker egentlig mottsatt Et menneske som ville gifte seg på første date hadde jeg ikke trodd på ett sekund en gang! Kvinnfolk er naive sier jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tro på kjærligheten Skrevet 12. januar 2010 #12 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg tror ærlig talt det kan bety alt. Selv er jeg gift med en som snakket om ekteskap¨første gang vi traff hverandre. Det var riktignok ikke en date, men en fest. Neste gang vi traff hverandre var det fordi vi på festen bel enige om at vi skulle treffes igjen til middag. Vi har vært gift i ti år nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppilura Skrevet 12. januar 2010 #13 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg tror ærlig talt det kan bety alt. Selv er jeg gift med en som snakket om ekteskap¨første gang vi traff hverandre. Det var riktignok ikke en date, men en fest. Neste gang vi traff hverandre var det fordi vi på festen bel enige om at vi skulle treffes igjen til middag. Vi har vært gift i ti år nå. Godt å høre at noen har gode erfaringerer med dette Jeg for min del hadde aldri kunne tatt det opp på en date i frykt for å skremme typen over alle hauger.. Men skremme meg vekk? Jeg skjønner ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 12. januar 2010 #14 Del Skrevet 12. januar 2010 Kanskje han bare vil høre hva du tenker om ekteskap og om det å gifte seg. Hvor gammel er daten din da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snuppilura Skrevet 13. januar 2010 #15 Del Skrevet 13. januar 2010 Kanskje han bare vil høre hva du tenker om ekteskap og om det å gifte seg. Hvor gammel er daten din da? Han nærmer seg 40. Jeg er ca 10 år yngre enn ham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diane Skrevet 13. januar 2010 #16 Del Skrevet 13. januar 2010 Det stemmer ikke, ikke nødvendigvis! Har møtt to fyrer som har nevnt dette (i det første tilfellet nevnte jeg det først da), og begge har vist seg å være seriøse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 13. januar 2010 #17 Del Skrevet 13. januar 2010 Det stemmer ikke, ikke nødvendigvis! Har møtt to fyrer som har nevnt dette (i det første tilfellet nevnte jeg det først da), og begge har vist seg å være seriøse Polygami er ulovlig i Norge vettu hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest caramiacaramella Skrevet 13. januar 2010 #18 Del Skrevet 13. januar 2010 Vet ikke hva det betyr, men det er altfor, altfor mye på første daten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NewMonkey Skrevet 14. januar 2010 #19 Del Skrevet 14. januar 2010 Han nærmer seg 40. Jeg er ca 10 år yngre enn ham Har han barn? Hvis ikke så kanskje tenker han at han ikke har allverdens tid. Kanskje han tenker at han er gammel, og vil gifte seg og få barn før han dør!? Kanskje han er vant til at damer lurer på hva han vil etterhvert, så nå bestemte han seg for å være ærlig fra dag 1? Det er vel egentlig ingen av oss her som vet hva han mente...kan du ikke spørre han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå