Gjest gutt på nett Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Har møtt jenta som har ALT, som jeg vil ha iallefall. Men har lyst til og få henne virkelig til og huske vår 1 date. Så da håper jeg dere her inne kan forklare deres drømmedate, gjerne i stikkordsform slik at dere ikke må skrive så mye :D Håper noen svarer, og til de som gjør det , tusen takk:)
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Har møtt jenta som har ALT, som jeg vil ha iallefall. Men har lyst til og få henne virkelig til og huske vår 1 date. Så da håper jeg dere her inne kan forklare deres drømmedate, gjerne i stikkordsform slik at dere ikke må skrive så mye :D Håper noen svarer, og til de som gjør det , tusen takk:) Nå er det billige flybiletter hos Norwegian. Spander en tur til Paris, Roma , Nice eller Genève og ta henne med på en helt fabelaktig restaurant (gjerne 3-stjerner i Michelin-guiden). Veien til kjærligheten går først og fremst gjennom magen. Du kan få hvem du vil om maten er god nok.
Whitney Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 Har møtt jenta som har ALT, som jeg vil ha iallefall. Men har lyst til og få henne virkelig til og huske vår 1 date. Så da håper jeg dere her inne kan forklare deres drømmedate, gjerne i stikkordsform slik at dere ikke må skrive så mye :D Håper noen svarer, og til de som gjør det , tusen takk:) Tips : Hjemmedate: -Finn ut favoritt retten hennes og lag den og ha eventuelt vin eller annen drikke. -Tenn masse lys og ha dempet belysning. -Ordne et romantisk bord med stearinlys og roser til blomster. -Brenn egen cd med romantiske låter og eventuelt hennes favorittmusikk og ha i bakgrunnen. -Eventuelt ha roseblader fra inngangsdøren til bordet deres. Håper dette var til nytte for deg. : )
Gjest Marlo Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 Håper virkelig du kjenner denne dama såpass godt at du vet hva HUN vil, så du ikke bare tar en av disse "ideene" og satser på at hun liker det. Jeg t.ex. ville HATET det som Whitney skriver, og hadde min samboer gjort dette for meg så hadde jeg hadde store problemer med å ikke bare flire meg gjennom hele kvelden - hadde vel endt opp i en diger latterkrampe. 1.daten deres - ikke dra det for langt. Dama kommer jo til å bli skremt livet av. Ta det heller litt ordinært med en kinotur og god middag - ikke fly jorda rundt liksom, det kan man gjøre senere i forholdet.
Gjest Lars Monsen Skrevet 11. januar 2010 #5 Skrevet 11. januar 2010 Ta henne med på skogtur, og knull henne på en skinnfell.
Whitney Skrevet 11. januar 2010 #6 Skrevet 11. januar 2010 (endret) . Endret 12. januar 2010 av Whitney
Gjest Marlo Skrevet 11. januar 2010 #7 Skrevet 11. januar 2010 Romantiske sanger: ..... omg, Jeg hadde dødd!
Whitney Skrevet 11. januar 2010 #8 Skrevet 11. januar 2010 Håper virkelig du kjenner denne dama såpass godt at du vet hva HUN vil, så du ikke bare tar en av disse "ideene" og satser på at hun liker det. Jeg t.ex. ville HATET det som Whitney skriver, og hadde min samboer gjort dette for meg så hadde jeg hadde store problemer med å ikke bare flire meg gjennom hele kvelden - hadde vel endt opp i en diger latterkrampe. 1.daten deres - ikke dra det for langt. Dama kommer jo til å bli skremt livet av. Ta det heller litt ordinært med en kinotur og god middag - ikke fly jorda rundt liksom, det kan man gjøre senere i forholdet. Dette vil jeg absolutt likt å blitt overasket med,mennesker er forskjellig heldigvis.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 11. januar 2010 #9 Skrevet 11. januar 2010 Har møtt jenta som har ALT, som jeg vil ha iallefall. Men har lyst til og få henne virkelig til og huske vår 1 date. Så da håper jeg dere her inne kan forklare deres drømmedate, gjerne i stikkordsform slik at dere ikke må skrive så mye :D Håper noen svarer, og til de som gjør det , tusen takk:) du får nok mange flotte forslag her, uansett hva du går for er mitt råd at alt ligger i detaljene, og måten du behandler henne på, smil, vær romantisk på de riktige tidspunktene, vær en lytter og en som gir gode råd, på de riktige tidspunktene. de små tingene som å åpne opp døren, holde henne i hånda, de gjør store forskjeller, hvis hun går fra ”daten” med deg og føler du er en hun trenger i livet sitt så er det perfekt. De fleste vi ha en som lytter å får henne til å føle seg bra, og en hun kan føle seg trygg med, som passer på henne hvis henne hvor viktig hun er for deg, verdsett henne, uten at det blir for mye. kommer veldig an på hvor dere bor, hvis dere I Oslo, dra til en fin restaurant, DINNER for eksempel, kjøp en rose til henne, eller kanskje dere kan dra ned til aker brygge, sitte på en av de ute kafeene... hvis hun er en jente som liker å ha det gøy, eller en med interesser så kanskje du for noen andre forslag, mitt ble mer standard romantisk date DINNER http://www.dinner.no/
Gjest Marlo Skrevet 11. januar 2010 #11 Skrevet 11. januar 2010 Why? Fordi det er dårlige sanger og altfor "rosa-suppede-wannabe-romantisk" etter min smak. Hadde en mann disket opp med slik musikk så hadde jeg snudd i døra.
Gjest caramiacaramella Skrevet 11. januar 2010 #12 Skrevet 11. januar 2010 Hei du! Så søtt at du går så inn for å gjøre denne første daten spesiell! Synes det er veldig hyggelig at du tenker sånn Men samtidig blir jeg litt bekymret når jeg leser svarene du har fått. Nå vet jo ikke jeg hvordan forholdet deres er(om dere kjenner hverandre godt, eller om du møtte henne for første gang i forrige uke), men dersom du ikke kjenner jenta særlig godt så ville jeg vært forsiktig med å gjøre den første daten FOR spesiell, om du skjønner hva jeg mener. Feks det med å fly henne til roma eller paris? ALT for mye på første daten med en fyr du ikke kjenner særlig godt! Synes også de andre forslagene med hjemmebrent cd, roseblader osv var litt mye... Jeg vet ikke, kanskje jeg bare er rar, men jeg tror det ville skremt meg bort litt om du tok så i! Jeg hadde det jeg synes var en perfekt første date med min nåværende kjæreste jeg Han tok meg med på en koselig restaurant, og ga meg en rød rose. Etter middagen gikk vi tur i en fin park i byen vi bor i, og satt på en benk i parken og bare snakket i timesvis :rødme: Det er iallfall min perfekte første date. Ikke for mye stress
Whitney Skrevet 11. januar 2010 #13 Skrevet 11. januar 2010 Hei du! Så søtt at du går så inn for å gjøre denne første daten spesiell! Synes det er veldig hyggelig at du tenker sånn Men samtidig blir jeg litt bekymret når jeg leser svarene du har fått. Nå vet jo ikke jeg hvordan forholdet deres er(om dere kjenner hverandre godt, eller om du møtte henne for første gang i forrige uke), men dersom du ikke kjenner jenta særlig godt så ville jeg vært forsiktig med å gjøre den første daten FOR spesiell, om du skjønner hva jeg mener. Feks det med å fly henne til roma eller paris? ALT for mye på første daten med en fyr du ikke kjenner særlig godt! Synes også de andre forslagene med hjemmebrent cd, roseblader osv var litt mye... Jeg vet ikke, kanskje jeg bare er rar, men jeg tror det ville skremt meg bort litt om du tok så i! Jeg hadde det jeg synes var en perfekt første date med min nåværende kjæreste jeg Han tok meg med på en koselig restaurant, og ga meg en rød rose. Etter middagen gikk vi tur i en fin park i byen vi bor i, og satt på en benk i parken og bare snakket i timesvis :rødme: Det er iallfall min perfekte første date. Ikke for mye stress Jeg hadde iallefall likt å blitt overrasket med hjemmedate,synes det ikke blir for voldsomt. Jeg mener det er en romantisk perfekt date.
Whitney Skrevet 11. januar 2010 #14 Skrevet 11. januar 2010 Fordi det er dårlige sanger og altfor "rosa-suppede-wannabe-romantisk" etter min smak. Hadde en mann disket opp med slik musikk så hadde jeg snudd i døra. Du hadde vel gjort det men jeg mener dette er fin romantisk musikk. Er fint å laste ned sanger på cd,lovlig selsagt. : )
Gjest caramiacaramella Skrevet 11. januar 2010 #15 Skrevet 11. januar 2010 Du hadde vel gjort det men jeg mener dette er fin romantisk musikk. Er fint å laste ned sanger på cd,lovlig selsagt. : ) Jeg synes også det er veldig søtt å lage en cd med romantiske sanger til kjæresten Har både laget en og fått en, og det var kjempekoselig! Men for min del så synes jeg det passer å lage slike cder litt lengre ut i forholdet enn første daten. Men vi er vel forskjellige alle sammen
Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 11. januar 2010 #16 Skrevet 11. januar 2010 Koselig at du vil gjøre det spesielt for henne! Jeg hadde en helt fantastisk første date med min nåværende kjæreste; han lagde en liten slags tapas-piknik på golvet i stuen hans med god vin, god steming og god atmosfære. Vi kjente ikke hverandre såå godt da, så vi fant ut etter som kvelden gikk at vi hadde samme favorittband; massive attack. Så vi hadde laange samtaler om musikk med dette bandet i bakgrunnen. Etterpå gikk vi ut og kjøpte is og gikk en lang tur, før vi gikk tilbake til han og lagde nattmuffins. Var en helt utrolig første date som jeg aldri kommer til å glemme! Ble litt nyforelsket av å tenke tilbake på dette :rødme: Men, uten kjemi mellom hverandre kommer man ingen vei! Lykke til
Whitney Skrevet 11. januar 2010 #17 Skrevet 11. januar 2010 Jeg synes også det er veldig søtt å lage en cd med romantiske sanger til kjæresten Har både laget en og fått en, og det var kjempekoselig! Men for min del så synes jeg det passer å lage slike cder litt lengre ut i forholdet enn første daten. Men vi er vel forskjellige alle sammen Tenkte kanskje de kunne danset til det også,det var derfor jeg skrev tips til musikk : )
Ellevill Skrevet 12. januar 2010 #18 Skrevet 12. januar 2010 Nå er det billige flybiletter hos Norwegian. Spander en tur til Paris, Roma , Nice eller Genève og ta henne med på en helt fabelaktig restaurant (gjerne 3-stjerner i Michelin-guiden). Veien til kjærligheten går først og fremst gjennom magen. Du kan få hvem du vil om maten er god nok. Hjelp, det hadde jeg hatet som første date!! Håper virkelig du kjenner denne dama såpass godt at du vet hva HUN vil, så du ikke bare tar en av disse "ideene" og satser på at hun liker det. Helt enig! Jeg hadde hatet roseblader fra døra til bordet, som én foreslo. Jeg tror faktisk det ikke hadde vært noe håp om noe som helst mer hvis noen hadde gjort det. Jeg ville heller ikke hatt en rød rose under en middag ute. Og jeg tror heller ikke jeg ville danset hjemme under første date, kanskje fordi jeg har gjort det før, og synes det var helt f o r f e r d e l i g. Mye mulig fordi jeg ikke var spesielt interessert, det skal sies.... Men jeg har flere venninner som ville elsket dans på hjemmedater, så du kan nesten ikke følge noen tips her blindt uten å kjenne henne såpass at du i det minste tror du vet hva hun ønsker. For min del er det ikke så nøye med hvordan første date er, den kan gjerne være en tur i skogen. Det viktigste er at det ikke blir en klam og klein stemning, og at praten går uanstrengt. Hvilken type er hun da? Hva tror DU hun ville likt?
Ellevill Skrevet 12. januar 2010 #19 Skrevet 12. januar 2010 Koselig at du vil gjøre det spesielt for henne! Jeg hadde en helt fantastisk første date med min nåværende kjæreste; han lagde en liten slags tapas-piknik på golvet i stuen hans med god vin, god steming og god atmosfære. Vi kjente ikke hverandre såå godt da, så vi fant ut etter som kvelden gikk at vi hadde samme favorittband; massive attack. Så vi hadde laange samtaler om musikk med dette bandet i bakgrunnen. Etterpå gikk vi ut og kjøpte is og gikk en lang tur, før vi gikk tilbake til han og lagde nattmuffins. Var en helt utrolig første date som jeg aldri kommer til å glemme! Ble litt nyforelsket av å tenke tilbake på dette :rødme: Men, uten kjemi mellom hverandre kommer man ingen vei! Lykke til Hmmm, jeg tror dette hadde vært en date jeg hadde likt!
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2010 #20 Skrevet 12. januar 2010 1. Kle deg pent 2. Hent henne i bil el. taxi 3. Dra på en bra restaurant 4. Bruk god tid på å bestille mat, og nyt maten 5. Se henne i øynene når du eller hun prater ( ikke hele tiden, men få god blikkontakt ). Spør henne om familien hennes, venner... og om hun har noen drømmer. IKKE gjør et intervju ut av det men la det falle naturlig. 6. Ikke drikk for mye alkohol 7. Ta gjerne en kort tur på en rolig bar/utested 8. SMIL mye, også når du betaler regningen 9. Følg henne hjem til døren, gi henne et lett kyss på kinnet el. en god klem 10. Si tusen takk for en hyggelig kveld og be HENNE om å ringe deg 11. IKKE bli med inn el. evt. inviter henne hjem nå første kvelden 12. Du har herved oppnådd å vise respekt, at du er til å stole på, at du bryr deg og at du ønsker å møte henne igjen Forsiktig med for mye blomster etc. nå i begynnelsen, selv om det er godt ment. Bedre å "overraske" henne med en flott bukett roser når dere har hatt 3-4 dater. Så ikke spill på HELE registeret med en gang. Gi heller et kompliment på hvor flott hun ser ut når du henter henne på denne første daten. Funka for meg Hilsen mann 34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå