Gjest sunshine-t Skrevet 30. august 2003 #1 Skrevet 30. august 2003 ... er det flere som har vaner inne på KG? Liksom går innom ett forum først og så videre... Jeg pleier jaffal det.. Det er bare blitt sånn automatisk
Arwen Skrevet 30. august 2003 #2 Skrevet 30. august 2003 Jeg også gjør det. Skikkelig vanedyr jeg ja :D
Gjest Malena Skrevet 30. august 2003 #4 Skrevet 30. august 2003 Jeg ser etterhvert på Kvinneguiden mer og mer som en uvane, jeg. Idag har jeg sitter her og lest altfor mye - istedet for å gjøre mer samfunnsnyttig arbeid. Nei, har rett og slett funnet ut at jeg må kutte ut hele KG. Jeg blir så vanvittig engasjert i enkelte debatter, flere ganger må jeg logge meg på når jeg er på jobb - noe som er helt imot mine "grunnregler".
Lilleba Skrevet 30. august 2003 #5 Skrevet 30. august 2003 Ja, ser alltid gjennom de samme foraene og i samme rekkefølge. Vanedyr, jeg?
jamie Skrevet 30. august 2003 #6 Skrevet 30. august 2003 Jeg gjør det jeg også! Begynner fra toppen og går innom de forumene jeg er engasjert i etterhvert som de kommer nedover, så jeg er nok et vanedyr ja..
Nigella Skrevet 30. august 2003 #7 Skrevet 30. august 2003 Mm... samme fora, samme rekkefølge. Litt for ofte....
Suzy Skrevet 1. september 2003 #8 Skrevet 1. september 2003 Åja da... har mønster. Begynner nederst og tar dem etterhvert... Suz :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå