Gjest Gjest_La Flaca_* Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Reiser med to små barn, så den helt store hetebølgen har jeg ikke behov for altså. Men når jeg ser på gjennomsnittstemperaturer for Alanya i den perioden ser det liksom litt tamt ut. Samtidig vet jeg at det kan bli skikkelig hett i juli og august, og det kommer jo heller ikke frem av de skjemaene for såvidt. Har allerede booket tur, og da bekymrer man seg jo for alt mulig. Noen som har vært i Alanyaområdet i slutten av mai? Er det ok? Holder man varmen i bikini liksom?
Matvraket Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 Hei! Dette er nok litt tidligere enn hva jeg har pleid å reise, vi pleier å reise første uken i juni og da er det varmt og godt..Ikke behov for noe ekstra genser eller kaldt å bade..... God tur
Gjest Gjest_la flaca_* Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 Hei! Dette er nok litt tidligere enn hva jeg har pleid å reise, vi pleier å reise første uken i juni og da er det varmt og godt..Ikke behov for noe ekstra genser eller kaldt å bade..... God tur Det høres bra ut Har faktisk funnet et nettsted som fører statistikk over temperaturer ++ mange steder i verden, og fikk sjekket været 5 år tilbake de datoene vi skal være der. Laveste dagtemperatur siste 5 år var én dag med 24 grader og høyeste var 35 grader, så jeg tror vi kommer til å bli fornøyd jeg. Men i juni ligger det stort sett på 30 grader og er mer stabilt, så beste reisetidspunkt til Alanya er helt klart juni.
Gjest Gjest_la flaca_* Skrevet 14. januar 2010 #4 Skrevet 14. januar 2010 nettstedet er; www.wunderground.com
Gjest Marry Skrevet 7. februar 2010 #5 Skrevet 7. februar 2010 Reiser med to små barn, så den helt store hetebølgen har jeg ikke behov for altså. Men når jeg ser på gjennomsnittstemperaturer for Alanya i den perioden ser det liksom litt tamt ut. Samtidig vet jeg at det kan bli skikkelig hett i juli og august, og det kommer jo heller ikke frem av de skjemaene for såvidt. Har allerede booket tur, og da bekymrer man seg jo for alt mulig. Noen som har vært i Alanyaområdet i slutten av mai? Er det ok? Holder man varmen i bikini liksom? Hei. Jeg har vært i Alanya første uka i mai,og det var ikke kaldt på dagen. Badet og kosa meg på stranda. Var vel mellom 24-30 grader,men på kvelden var det litt småkjølig,så var godt med en jakke da. Skal nok dit en tur i slutten av mai selv i år,og har hørt av venner der nede at det er en flott tid å reise på. Kos dere masse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå