Gjest Feline. Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Noen som har prøvd Wii Fit? Føler du at du har trent etter å ha holdt på en halvtime-times tid? Funker det i lengden, eller blir man fort lei? Tenker på å kjøpe en som jeg kan bruke de dagene jeg ikke gidder å gå helt til treningssenteret
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Jeg kjøpte min forrige uke:) Nå trener jeg ikke noe utenom da, og har ikke den beste kondisen i verden, så kjenner jeg blir andpusten av noen av øvelsene ja. Tror den funker bra som supplement når man ikke føler for å trene skikkelig en dag!
Gjest Feline. Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 Kjøpte meg en, og har funnet ut at den funker fint som styrketrening og balanse. Som kondisjonstrening blir det litt slapt :gjeiper: Får jo hardere trening på treningssenteret, men funker som et tillegg Men det jeg synes blir litt kjedelig er at det blir litt mye prating mellom alle øvelsene... Holder på i en time, men tiden du faktisk har trent er kanskje bare en halvtime liksom
Fluffe Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 vi har allerede en tråd http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...=462756&hl=
Gjest Feline. Skrevet 20. januar 2010 #5 Skrevet 20. januar 2010 Hadde ikke sett den, så derfor ble det laget ny tråd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå