Gå til innhold

Hva er det mest romantiske du har gjort for kjæresten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så koselig med noen romantiske innlegg, så fyr løs folkens!

Bra med noen tips også :biggrin:

Det mest romantiske jeg har gjort for kjæresten min er å lage fotoalbum av våre to år sammen med små dikt og sitater. Ellers er jeg en veldig hverdagsromantiker, som elsker å overraske med hjemmelagd middag, rødvin og levende lys, teatertur, yndlings-kaken hans, eller god massasje på morgenkvisten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er en dårlig romantiker, men min ex var ganske flink på sånne ting. Han tente 100 te-lys på badet, masse roseblader og boblebad fylt med oljer og badeskum. (jeg fikk bind for øyene når jeg ble ført inn dit). Det var ganske gjennomført romantisk :ler:

Gjest Emmanuelle
Skrevet (endret)

Hmm...jeg er ikke så veldig romantisk praktisk sett. Da jeg og min ex bodde i utlandet skrev jeg i en dagbok om hvor mye jeg savnet ham da vi var borte fra hverandre. Denne fikk han etter et år.

Ellers gikk det mye i lapper, sms'er og små gaver. Han var mye flinkere, ga meg fotobok med bilder fra forholdet, fikk alle vennene mine ned til bursdagen min (bodde i annen by enn dem), skrev noveller om hvor mye han elsket meg og kunne stå på kjøkkenet i flere timer for å lage "jeg er så stolt av deg" overraskelsesmiddag i skjorte og slips til jeg kom hjem fra jobb.

Ting forandrer seg gitt!

Endret av Emmanuelle
Skrevet

Det mest romantiske jeg har gjort for en kjæreste er vel å føde barnet hans. ;)

Skrevet
Hmm...jeg er ikke så veldig romantisk praktisk sett. Da jeg og min ex bodde i utlandet skrev jeg i en dagbok om hvor mye jeg savnet ham da vi var borte fra hverandre. Denne fikk han etter et år.

Ellers gikk det mye i lapper, sms'er og små gaver. Han var mye flinkere, ga meg fotobok med bilder fra forholdet, fikk alle vennene mine ned til bursdagen min (bodde i annen by enn dem), skrev noveller om hvor mye han elsket meg og kunne stå på kjøkkenet i flere timer for å lage "jeg er så stolt av deg" overraskelsesmiddag i skjorte og slips til jeg kom hjem fra jobb.

Ting forandrer seg gitt!

Wow, imponerende! Finnes det sånne fyrer altså?

Ærlig talt kan jeg ikke komme på noe romantisk som jeg gjorde for eksen. Laget mye god mat, men det tok han som en selvfølge. Talglys kunne han ikke fordra. Osv.

Skrevet

Det mest romatiske jeg har gjort er å ta to corona i en cellofanpose med en søt lapp hengende rundt. Ingen av oss er egentlig ikke noe særlig romantiske. "/

Gjest Emmanuelle
Skrevet
Wow, imponerende! Finnes det sånne fyrer altså?

Ærlig talt kan jeg ikke komme på noe romantisk som jeg gjorde for eksen. Laget mye god mat, men det tok han som en selvfølge. Talglys kunne han ikke fordra. Osv.

Ja, de finnes, eller skal jeg si fantes. Han mistet den sjarmen for å si det mildt.

Skrevet

Bestilte en tur til Roma til meg og han. Uten å si noe til han. Likte veldig godt å se ansiktet hans når jeg fortalte han om turen.

Skrevet

Det mest romantiske kjæresten min har gjort, var da han fridde :). Skal ikke gå i detaljer, det blir for personlig - men romantisk det var det!

Skrevet

Jeg kjøpte kjærestetur til Praha til han til jul :) vi har ikke reist enda da, men jeg betaler alt for han og hotellet er fint og har boblebad :jepp:

Han gjør veldig mange små, søte ting i hverdagen. Feks sette spillet sitt på pause og komme å kysse meg, spille kjærestesanger og komme å klemme meg og slike ting :)

Før pleide han å komme hjem med roser etter jobb kl 4 om natta :fnise: men de selges ikke nå på vinteren da. Han kjøpte de av slike gateselgere rundt uteplassene :)

Han kan dessverre ikke lage mat :P

Skrevet
Ja, de finnes, eller skal jeg si fantes. Han mistet den sjarmen for å si det mildt.

Uff, man blir skremt av sånne historier. Håper det aldri skjer med min!

Vi er ganske romantiske, eller kanskje heller, han er veldig romantisk. I går kveld da jeg kom hjem fra jobben hadde han laget middag og tent lys :rødme: Vi har ganske lite penger, men bruker mye av det vi har til overs på små gaver til hverandre. Han har for eksempel veldig tørre hender, så da kjøpte jeg en håndkrem til ham en dag jeg kom over det. Han tar meg ofte med ut for å spise på en ny, interessant restaurant dersom han har litt ekstra penger, og jeg gjør det samme for ham når jeg kan. Synes sånne småting er veldig romantisk. :yvonne:

Skrevet

Kjæresten min kom med en langstilket rose til meg på jobben helt uten videre, utrolig koselig og søtt gjort! Ellers er han flink på å gi gaver med mening, gi komplimenter og gjøre ting han ellers ikke ville gjort bare fordi jeg vil det :)

Skrevet

Det mest romantiske kjæresten min har gjort for meg var å vekke meg grytidlig på morgenen og kjøre til dyreparken i Kristiansand med meg (ca. 4 timer). I tillegg synes jeg for eksempel det at han frivillig vil være med i samlivsterapi er ganske romantisk :P hehe...

Skrevet

Ble overraket med en tur til Paris av en ex. Det var veldig romantisk :rødme:

Men, kommer ikke på noe veldig romantisk jeg har gjort selv. Kremt.. :sjenert: Dette må jeg visst jobbe med!

Skrevet

Hmm.. det mest romantiske jeg har gjort.. det må vel være en gang da eksen min hadde en veldig dårlig dag og var ganske lei seg. Jeg laget en veldig stor hjerteformet sjokoladepudding pyntet med navnet hennes i jordbær og krem (tror ikke vi klarte å spise opp 1/3 engang). Flyttet sengen foran TVen, fylte hele leiligheten med stearinlys, sprettet en flaske god vin og fant frem en film av typen som vi gutter pines av å se :P Tror aldri jeg har sett noen gå fra så lei seg til så glad på så kort tid før :)

Skrevet

Det mest romantiske kjæresten min har gjort for meg, er å fri. Han tok meg fullstendig på senga og det har til nå vært den beste dagen i mitt liv. :hjerte:

Selv er jeg ikke så veldig romantisk anlagt, men jeg synes det er koselig å lage middag til han. Gjerne noe spesielt som vi ikke spiser så ofte, eller retter som jeg finner på mens jeg står på kjøkkenet. Ellers så kjøpte jeg to roser til han når vi hadde vært sammen i to måneder, og det tror jeg han synes var veldig koselig.

Skrevet

Ååå.. så koselig :)

Tror aldri noen har gjort noe sånn typisk romantisk med meg.. :klø: Men jeg er ikke så flink på det selv heller, så har kanskje ikke så mye jeg skulle ha sagt :sjenert:

Skrevet
Hmm.. det mest romantiske jeg har gjort.. det må vel være en gang da eksen min hadde en veldig dårlig dag og var ganske lei seg. Jeg laget en veldig stor hjerteformet sjokoladepudding pyntet med navnet hennes i jordbær og krem (tror ikke vi klarte å spise opp 1/3 engang). Flyttet sengen foran TVen, fylte hele leiligheten med stearinlys, sprettet en flaske god vin og fant frem en film av typen som vi gutter pines av å se :P Tror aldri jeg har sett noen gå fra så lei seg til så glad på så kort tid før :)

:rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...