Gjest eniro Skrevet 14. januar 2010 #41 Del Skrevet 14. januar 2010 Audi A5 Sportback Har hatt: Fiat, Mazda, Nissan, Mitsubishi, 4x VW og 3x Audi A5-en er den fjerde Audi i rekka. Audi er fantastiske biler. Sier ikke at Audi er det eneste som kan brukes. Det handler om smak, behag og økonomi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LickMe Skrevet 14. januar 2010 #42 Del Skrevet 14. januar 2010 Vel, min økonomi trenger ikke du å bekymre deg for lille venn. Du høres ut som en lottomillionær som har flyttet til Bærum for å ha noe å skryte av. Det er som regel de med yngst penger som har størst behov for å skryte av dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andemor Skrevet 14. januar 2010 #43 Del Skrevet 14. januar 2010 Volvo 240. 1979-modell. Den tar oss fram og tilbake på jobb og trening, men ikke så mye lenger enn det. Til det hoster den litt for mye. Dugger på utsiden og innsiden, noe som også vil si at den må skrapes for is disse stedene. Men det er en egen sjarm, og jeg er veldig glad i den bilen. PS. Har en voksenbil også, som tar oss til litt lengre steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skylines Skrevet 14. januar 2010 #44 Del Skrevet 14. januar 2010 Mercedes 190e 1991 modell, 1,8L. Lite brukt, fungerer bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest audielsker Skrevet 14. januar 2010 #45 Del Skrevet 14. januar 2010 Audi er fantastiske biler. Sier ikke at Audi er det eneste som kan brukes. Det handler om smak, behag og økonomi Enig med deg! Eier selv en A3 1,6 2003 modell som har gått lite og er som en drøm å kjøre. Er jo ikke en splitter ny bil, og har heller ikke en knalltøff motor, men den akselererer råbra og drar seg lett opp på fjellet i drittføre selv om den har forhjulstrekk og ikke fire-. Aldri noen store problemer med maskineriet og er en stilren og pen bil. Er min første bil, og kunne ikke vært mer fornøyd! Ja, er forelsket! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2010 #46 Del Skrevet 15. januar 2010 Du høres ut som en lottomillionær som har flyttet til Bærum for å ha noe å skryte av. Det er som regel de med yngst penger som har størst behov for å skryte av dem... Utrolig hva du tror du vet om meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2010 #47 Del Skrevet 15. januar 2010 Hva slags type bil har du, og er du fornøyd? Jeg har BMW 525 diesel og er superfornøyd! Har hatt mange andre biler før, men har aldri vært så fornøyd som med denne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LykkeLotta Skrevet 15. januar 2010 #48 Del Skrevet 15. januar 2010 Volvo 240. 1979-modell. Den tar oss fram og tilbake på jobb og trening, men ikke så mye lenger enn det. Til det hoster den litt for mye. Dugger på utsiden og innsiden, noe som også vil si at den må skrapes for is disse stedene. Men det er en egen sjarm, og jeg er veldig glad i den bilen. PS. Har en voksenbil også, som tar oss til litt lengre steder. Biler med sjarm og uforutsigbarhet er også en bil! Er det herregårdsvogn og eller.....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest m Skrevet 15. januar 2010 #49 Del Skrevet 15. januar 2010 Har en Ford s-max,god og romslig familiebil med smarte løsninger. Hadde en Audi 100 før og den var det veldig mye tull med håndbrekket og bremsene, ellers var jeg fornøyd med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2010 #50 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg har Ford Focus, mannen min har Ford Mondeo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2010 #51 Del Skrevet 16. januar 2010 Skal aldri noensinne ha nymoderne bil! Og aldrialdrialdri mer Peugot! Er kjempe fornøyd med vår Peugeot 307 sw. Automatgir, skinnseter, gps, cd veksler, telefon og andre fineser. (som mannen liker å prøve ut, de få gangene han får kjøre) Solgt nå Toyota Hiace, som jeg kommer til å savne når vi skal på ferie. Men har ikke savnet den nå på glatten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 16. januar 2010 #52 Del Skrevet 16. januar 2010 Opel Corsa. Hadde Citroën ZX før, og var veldig fornøyd med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lottomillionæren Skrevet 17. januar 2010 #53 Del Skrevet 17. januar 2010 Audi A6 og godt fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 17. januar 2010 #54 Del Skrevet 17. januar 2010 Audi A6 og godt fornøyd Audi suger. Bare trøbbel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2010 #55 Del Skrevet 17. januar 2010 Audi suger. Bare trøbbel. Jeg har hatt flere Audier. Aldri problemer, og vi kommer til å fortsette å kjøpe Audi i fremtiden. Flere i familien kjører også Audi. Aner jeg komplekser, her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feuerstein Skrevet 17. januar 2010 #56 Del Skrevet 17. januar 2010 Audi utløser tydeligvis sterke følelser hos folk, fortrinnsvis folk som aldri har hatt Audi selv, eller kjøpte en fra skrekkperioden (ca 95-00, avhengig av modell). Det ville jo helt klart vært en fordel om Møller sluttet å la ravende idioter representere dem rundt hos forhandlere, eventuelt at de verste apekattene fikk redusert banantilførselen til de forsto at A. girkassen ikke skal byttes (til ørten titusen) når det er luftmassemåleren (til noen hundre) som har sviktet og B. jobben skal være helt ferdig og alle deksler på plass når bilen leveres ut fra verksted (jeg er noen tiår for gammel for å underholdes av puslespill med fire deler), aller helst også uten nye bulker på spennende steder. Bilene i seg selv er derimot gode, og har man funnet et uavhengig verksted som ikke har LSD i vannkjøleren og snobbete fjortiser i kundemottaket (at jeg må kjøpe fullutstyrt A6 fra noen andre fordi min påkledning/etnisitet ikke tilfredsstiller selgerens krav er selgerens tap, ikke mitt) kan eierskapet være riktig behagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pendlerdame Skrevet 17. januar 2010 #57 Del Skrevet 17. januar 2010 Gubben er bil frelst og elsker Audi, han har alltid hatt Audi og vil alltid ha det.Jeg derimot er Volvo på min hals. Gubben har en 2000 Audi S6 (Vare) det er barnet hans. Også har han en Audi Q7 som vi bruker når vi alle skal bort.(Vi er familie på 5 stk. Jeg bruker en Volvo XC90 7-seter mod 2008, synes det er trygt å kjøre en stor bil til daglig kjører 25mil hverdag. Ellers så har gubben en rekke tyske biler som ikke er på skilt, som han driver med til alle døgnets tider.Men greit med en hobby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2010 #58 Del Skrevet 17. januar 2010 volkswagen golf 2001 modell her, veldig fornøyd med den. God på glatta, får litt baki bagasjerommet og samtidig er den liten og nett.Er relativt billig i drift også, bruker ikke så mye bensin. Og ikke minst.. veldig enkel å lukeparkere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjest Skrevet 17. januar 2010 #59 Del Skrevet 17. januar 2010 Subaru Justy 2004 Fornøyd, har ikke hatt noen problemer. Setter i tillegg veldig pris på firehjulstrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peon Skrevet 17. januar 2010 #60 Del Skrevet 17. januar 2010 Hos oss er det gravøl på bilfronten for tiden. Vår deilige, lekre, komfortable, stødige, raske og romslige Saab 9-5 stasjonsvogn blir vår siste Saab :cry3: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå