Gjest Gjest_Undrende_* Skrevet 11. januar 2010 #1 Del Skrevet 11. januar 2010 Til dere voksne single kvinner: Synes du det er greit å få besøk hjemme av en mannlig kollega uten at du kjenner kona hans, og hun i det hele tatt vet noe om at han er der på besøk? Eller ville du synes det var litt rart og lurt på om han ville noe mer? Spør egentlig fordi jeg lurer på om det er bare jeg som er prippen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 11. januar 2010 #2 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg hadde syntes det var rart. Jeg har en gift mannlig kollega som aldri har lagt ann på meg, men han har ringt og sendt sms noen ganger. Helt uskyldig, bare høre hvordan det er med meg liksom. Jeg har svart, men holdt det profesjonelt, som en kollega til en annen. Hadde følt det ubehagelig å gå på det personlige plan. Spørsmålet ditt fikk meg til å tenke om han skulle kommet hit på besøk, og ja, jeg hadde lurt fælt da. Jeg syntes at det er rart med tlf og sms! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #3 Del Skrevet 11. januar 2010 Det kommer helt ann på i hvilken setting. Manlige arbeidskollegaer er ikke de som tråkker dørene ned her. Jeg trenger overhode ikke kjenne kjærester/samboer mm til venner/kollegaer som stikker innom. Jeg bryr meg ikke om hva de vet. Det at du stiller spørsmål betyr jo at du allerde er usikker. Hadde latt mannen møte stengt dør så han måtte snu hjem ijgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angina Skrevet 11. januar 2010 #4 Del Skrevet 11. januar 2010 Til dere voksne single kvinner: Synes du det er greit å få besøk hjemme av en mannlig kollega uten at du kjenner kona hans, og hun i det hele tatt vet noe om at han er der på besøk? Eller ville du synes det var litt rart og lurt på om han ville noe mer? Spør egentlig fordi jeg lurer på om det er bare jeg som er prippen. Det hadde jeg synes var kjempekoselig:-) Går fint an å bare være venner vel? Om det ligger noe b<k,senser man det,og takker pent nei (om man er lur) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest J31 Skrevet 11. januar 2010 #5 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg hadde nok stusset litt og lurt på hva han egentlig ville..Men det kommer også an på hvor godt jeg kjente ham, og når besøket fant sted: Et besøk på lørdagskvelden med drikking av alkohol er jo noe litt annet enn en formiddagsvisitt med en kopp kaffe på en vanlig hverdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå