Gå til innhold

Velkomsttale+ presentasjon av toastmaster

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Brura_*
Skrevet

Og hvem tar seg av det? Brud eller brudgom? Eller andre? Det er vi som har invitert, ikke foreldrene, så må vel bli en av oss?

Skrevet

Vi har invitert, men far til brudgom skal ønske velkommen og introdusere toastmasteren vår, som er en veldig god venninne. Vi skal holde taler begge to, så ønsker at noen andre tar seg av starten på middagen.

Gjest ts Brura
Skrevet

Takk for svar!

Tenker dere da at han skal si noe om hvem toastmaster er /relasjon/ hvor dere kjenner hverandre fra?

Skrevet

Tror jeg og min mann kommer til å ønske velkommen og så introdusere toastmaster. Kommer nok bare til å takke alle for at de hadde mulighet til å dele dagen med oss, og håper at den blir minnerik for de også. At toastmaster er XX som er *relasjon ditt og datt* og at vi ønsker alle venner og familie en kjempefin fest videre.

bla bla

har ikke tenkt så mye på det, men blir nok sikkert noe slikt kan jeg tenke meg. Vi skal jo holde taler senere under middagen, så sier vel ikke så utrolig mye akkurat til velkomsten. :)

Skrevet

Takk for svar!

Satser på at vi gjør noe sånt, ja. Er jo greit for gjestene å vite hvem toastmaster er + relasjon.

Skrevet

Hos oss er det Pappa som skal ønske velkommen og introdusere toastmaster. Han skal også holde tale senere under middagen, så det blir nok relativt kort.

Takke folk har jeg tenkt å gjøre selv - jeg skal ikke holde tale under middagen, men har tenkt å holde en litt mer uformell tale til kaffen, inkludert takking til de som har hjulpet oss, og til gjestene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...