Lady_Z Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Kjøpte akkurat noen EL tester fra billigtester.no. Tok i bruk en nå i kveld bare for å se hvordan den fungerte, selv om jeg ikke er på mer enn dag 6 etter første dag i siste mens. På den testen kom det to streker, den ene noe svakere enn den andre? Hvordan er reglene for dette? Hvilken strek er kontroll streken, og hvilken er test streken? Og har det noe betydning at test streken faktisk er der?
Gjest ~Milla~ Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Jeg har også kjøpt eggløsningstester/strips derfra og bruker de. 2streker vil si eggløsning. Bruksanvisningen som følger med er ganske god... Men det står i bruksanvisningen at streken som er teststreken skal være like sterk som kontrollstreken eller sterkere for å konstatere snart eggløsning.
Lady_Z Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2010 Jeg har også kjøpt eggløsningstester/strips derfra og bruker de. 2streker vil si eggløsning. Bruksanvisningen som følger med er ganske god... Men det står i bruksanvisningen at streken som er teststreken skal være like sterk som kontrollstreken eller sterkere for å konstatere snart eggløsning. Fikk desverre ikke noe bruksanvisning med jeg Skal ta og sende de en mail!
Gjest ~Milla~ Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 Jeg kan godt scanne inn bruksanvisningen så kan jeg maile deg den
Lady_Z Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2010 Jeg kan godt scanne inn bruksanvisningen så kan jeg maile deg den Åååå.... Så flott :D
Gjest ~Milla~ Skrevet 11. januar 2010 #6 Skrevet 11. januar 2010 har du en mailadresse? Eller send meg en pm
Lady_Z Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 11. januar 2010 har du en mailadresse? Eller send meg en pm Har sendt deg PM
Gjest Smaragd Skrevet 11. januar 2010 #8 Skrevet 11. januar 2010 Du dypper testen i urin i 15 sekunder. Ikke dypp lenger ned enn MAX merket. Så legger du stripsen flatt, og sjekker resultatet etter noen minutter. Ikke la det gå over 5 minutter før du sjekker resultatet. Teststreken er den som er nederst på pinnen, kontrollstreken er øverst. For at testen skal vere positiv SKAL teststreken vere like sterk, eller sterkere enn kontrollstreken. Mange opplever at den blir gradvis sterkere jo nærmere EL man er EL tester skal ikke tas på morgenurin. Helst midt på dag, evt på kveld om man ikke rekker noe annet. En skal helst ikke ha drukket for mye de siste timene før man tester, da kan urinen bli litt for utvannet til å få riktig resultat. Jeg har prøvt å teste omtrent på samme tidspunkt hver dag, da føler jeg resultater blir mest riktig Det er bedte å begynne å teste litt tidlig, enn litt sent Lykke til!
Gjest Nuppa_ Skrevet 12. januar 2010 #9 Skrevet 12. januar 2010 Ville bare si at selvom du ha EL trenger det ikke slå ut på testen. Jeg fikk aldri positiv EL test, men ble gravid likevell
Lady_Z Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 12. januar 2010 Ville bare si at selvom du ha EL trenger det ikke slå ut på testen. Jeg fikk aldri positiv EL test, men ble gravid likevell Sant det... Har funnet ut at her er det vel bare å stå på annenhver dag en stund nå. Får heller jobbe litt for spiren nå, og slappe av når den sitter Også skal jeg heller begynne å teste meg for EL også nå. Har litt sånn rar følelse i magen i dag. Det stikker litt....
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2010 #11 Skrevet 12. januar 2010 Mener jeg så bruksanvisning ligger på siden til billgtester også, bare å laste ned
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå