Gjest Gjest_Brura_* Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Vi skal ha mp3-spiller eller cd i bryllupet. Nå lurer jeg veldig på hvilke sanger vi skal ha med. Vi er ca 50-50 venner og familie, så tenker det blir endel musikk som passer oss "unge". Synes likevel det ville være hyggelig med musikk som også den eldre garde kan like. Noen som har eksempler fra sine spillelister på hvilke sanger dere hadde/skal ha i bryllupet deres? Har tenkt på Elvis, Billy Joel, the Doors, Abba... Noen som artist og eller sang-tips?
Cæmis Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 dette lurer jeg også litt på. Vi vurderer spotify på kvelden, men det passer jo ikke til alle. Er det normalt å ha noe musikk i bakgrunnen under middag? Hva slags musikk kan passe? hmm tenkte på noen av de over jeg også..eventuelt noen gode 60-talls klassikere..hehe
Gjest ts Brura Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 Beatles må selvfølgelig på listen! Tusen takk, Mara Jade! Cæmis- vi tenker ikke musikk under middagen. Jeg sliter selv litt med hørselen/å skille lyder fra hverandre, og da opplever jeg bakgrunnsmusikk som veldig forstyrrende og irriterende. Og hvilke 60-tallsklassikere tenker du? Andre forslag som må på listen? Kanskje noe Evert Taube eller Wresjwiik for den eldre garde? Hmmm... Ikke så lett dette... Tenker også noen "gode" klassikere fra 90-tallet for vennenes skyld,som f.eks. Ace of Base, DJ Bobo... Andre tips?
maradonna Skrevet 12. januar 2010 #5 Skrevet 12. januar 2010 Get the Party Started, Pink One Love – Bob Marley Footloose – Kenny Loggins Dancing Queen – Abba Hey Ya - Outkast Underneath It All – No Doubt Wonderwall – Oasis Just Dance, Lady GaGa & Colby O'Donis for once in my life - stevie wonder great balls of fire - jerry lee lewis mambo number five - lou bega hey mickey - toni basil In the Summertime - Steel Drum Island Poker Face - Lady GaGa Take on Me – Aha Sunshine of my Life – Stevie Wonder Let's Twist Again - Chubby Checker Don’t stop till you get enough – Michael Jackson Thriller – Michael Jackson ABC – Jackson 5 It’s not Unsual - Tom Jones My Girl – Temptations All I Want to Do – Sheryl Crow “For the Longest Time” – Billy Joel Kiss – Prince All Night Long - Lionel Richie Billie Jean – Michael Jackson Don’t Cha – Pussycat Dolls Life is a Highway – Rascal Flats Stand By Me - Ben E. King SexyBack - Justin Timberlake Don’t Stop the Music – Rihanna You're the One that I want- Grease Kung Fu Fighting "How Deep is Your Love"- by The Bee Gees Love Shack - The B-52's Hot in Here – Nelly When I'm 64 – the Beatles Love Her Madly – the Doors Sweet Home Alabama - Lynyrd Skynyrd All You Need Is Love - The Beatles Can't Buy Me Love - The Beatles Kiss me - Sixpense none d richer Beautiful in my eyes - Joshua Kadison Achy Breaky Heart Lady Marmalade – All Saints All Night Long – Lionel Ritchie Karma Chameleon – Boy George Pride (In The Name Of Love) – U2 I feel Good – James Brown Pretty Woman – Roy Orbison La Bamba – Los Lobos Hotel California – Eagles I want to Know what Love is - Foreigner
Gjest ts Brura Skrevet 13. januar 2010 #6 Skrevet 13. januar 2010 Takk, Maradonna! Den lista kopierer jeg Tenker som sagt også på 90-tallsmusikk, og idag kom jeg på East 17. Og New Kids... Folk må da få lyst til å danse da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå