Gå til innhold

Blogging

Gjest Gjest_Silje_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Silje_*
Skrevet

Jeg er helt hekta i å lese blogger for tiden, det meste interiør og husbygge blogger. Lurte på om det er mange av dere her inne på bryllupsforumet som har blogg og som av og til skriver innlegg om bryllupsplanleggingen. Som inspirasjon, bilder av ting dere lager som innbydelser og lignende. Eller bar generelle innlegg om bryllups planleggingen?

Jeg har ikke selv skrevet så mange innlegg på min blogg. Men kunne vært gøy å tittet innom deres for inspirasjon og bare for å se hvordan alle ligger an før den store dagen:)

Bloggen min finner dere her. Kjempe gøy visst noen andre også har lyst til å dele:D

Skrevet

har ikke skrevet så mye på bloggen min om bryllup da dette er ganske nytt (gubben fridde på julaften)

Har dagbok her på KG (*When two becomes one*)

jeg kan ikke legge ut kjolen på bloggen min, siden gubben titter innom innimellom, men alt annet blir på blogg og dagboken her=)

bloggen min: www.savira.blogg.no

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_sylvia_*
Skrevet

Jeg har ikke noe blogg selv, men syntes det er kjempe gøy med blogger og elsker å lese om bryllypsplanlegging!! Er det ingen flere her som skriver om bryllupi bloggen sin?:-)

Skrevet

jeg har forresten skrevet et par mailer til blogg.no om mulighet for å ha en bryllupskategori på blogg.no's fordide.

Det ble tatt med videre, så jeg håper virkelig det går igjennom.

Hadde vært morro å lese hva andre skrev i planleggingen sin, andre steder enn på KG ;)

Skrevet

Jeg blogger om bryllup:)

veldig ny blogg da, men blir kjempeglad for innspill til temaer eller kommentarer på bloggen:

fremtidigefru.blogg.no

Gjest Gjest_Silje_*
Skrevet

Så gøy å lese hva andre skriver:D

Jeg skrev akkurat et innlegg om bridal headbands:) Fikk endelig handlet det her om dagen og kom over en del fine butikke på ebay. Visst noen andre også er på utkikk anbefaler jeg å sjekke dem ut. Billig og greit:) Linker finner du her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...