Gå til innhold

hvilket hentesett strikker du til babyen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg venter en liten guttebaby i juni og tenkte litt på å strikke ett hentesett selv. Desverre kunne ikke garnstudio sin nettside åpnes akkurat nå. Så vis meg hva du strikker med bilde :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei. Jeg venter en liten guttebaby i juni og tenkte litt på å strikke ett hentesett selv. Desverre kunne ikke garnstudio sin nettside åpnes akkurat nå. Så vis meg hva du strikker med bilde :)

Hva menes med "hentesett"? Hva brukes det til? (henting?)

Skrevet

Et hentesett er vel igrunn de første egne klærne babyen har på seg, altså den dagen man reiser fra sykehuset. Litt gammeldags idag da mange bruker egne klær også på sykehuset, men mange kler på barna noe ekstra fint tøy når man reiser hjem. Gjerne hjemmestrikk.

Det brukes selvsagt senere også.

Skrevet

Takk for svar om hentesett! Det høres jo veldig koselig ut å plundre med sånt mens man går og venter da! Jeg tror ikke min strikkeerfaring er oppdatert nok til dette. (Hadde det vært da jeg var 15 så hadde jeg nok kastet meg over det, da strikka jeg sokker til og med). Lykke til, da, dere som er flinke med strikkepinnene!

Gjest faerytale
Skrevet

Jeg har laget dette til babyen, men det ble litt stort så lurer på om jeg skal lage dette istedenfor/i tillegg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...