Gjest care Skrevet 30. august 2003 #2 Skrevet 30. august 2003 Jeg har vært hekta lenge :blunke: Fikk til slutt sår i munnen
Midnattsol Skrevet 30. august 2003 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2003 Godteri med salmiaksmak og MASSE salt på.
Armonia Skrevet 30. august 2003 #6 Skrevet 30. august 2003 Åååå... de er så gode Kjøper de alltid når jeg er ute å reiser, store poser på taxfree
Midnattsol Skrevet 30. august 2003 Forfatter #7 Skrevet 30. august 2003 Jeg kjøpte det på MENY i går. Har også sett det i MIX-kiosker.
jamie Skrevet 30. august 2003 #8 Skrevet 30. august 2003 Åååå... de er så gode Kjøper de alltid når jeg er ute å reiser' date=' store poser på taxfree Jeg også! YUMMI!!
Gjest Dolphina Skrevet 30. august 2003 #9 Skrevet 30. august 2003 Finnes de i Norge? De er jo knallgode! Helt konge! *løpe i butikken*
Skusla Skrevet 30. august 2003 #10 Skrevet 30. august 2003 Har vært hekta i mange år. Får ALLTID folk som skal til utlandet til å kjøpe med mange poser til meg på tax free'en, å jeg hamstrer selv store mengder. Nå er de ENDELIG kommet hit også, så jeg får kjøpt de på Mega bla. men posene er så smååå... Det er nammis godis det ja.. Beste jeg vet!!!!!!!!!!! *slurp, tygge, slafse, pirke seg i tennene* :D
Gjest Hilde K S Skrevet 30. august 2003 #12 Skrevet 30. august 2003 Ja, de er bedre enn tyrkisk pepper ! Særlig dersom lakrisen er myk.
lillesol20 Skrevet 30. august 2003 #14 Skrevet 30. august 2003 Disse må prøves! Tyrkisk Pepper er det beste godteriet jeg vet.
Gjest Cruella Skrevet 30. august 2003 #15 Skrevet 30. august 2003 Jeg elsker Djungelvrål. Dess saltere og sterkere, dess bedre. Dundersalta er også godt, men så fort det ytterste belegget er suget av er resten kjedelig. Kunne ønske de lagde sukkertøy med dette belegget tvers igjennom......sukk
Jinx Skrevet 30. august 2003 #16 Skrevet 30. august 2003 Djungelvrål får man kjøpt stort sett overalt nå.. Men de er i annen emballasje enn de gule posene.. (rød, gul og svart fra Malaco) .. Mmmmm... Noen som sa avhengig ??
ringblomst Skrevet 30. august 2003 #17 Skrevet 30. august 2003 Jeg er også avhengig, jeg spiser det så mye at jeg får vondt i kjeven. Kjøper alltid med et par store poser i tax-freen, men nå er det lenge til jeg reiser igjen, så gjett om jeg ble glad da jeg så djungelvrål-posen på Meny her om dagen (riktignok ikke så stor pose, men da er det bare å kjøpe med fler). Er forøvrig glad i alt salt godteri og pastiller, tror egentlig ikke det er helt bra, men jeg har fortsatt til gode at det får lakserende effekt, selv om de advarer og advarer .
Smurfa Skrevet 1. september 2003 #18 Skrevet 1. september 2003 Jeg simpelthen eeeeelsker Djungelvrål. Når jeg er ute og reiser har jeg alltid med meg flere stooore taxfree-poser hjem! Ser at de er kommet i butikkene her også, men de er da så aaaaltfor små Tror jeg må gå i kjøkkenskapet og hente noen Djungelvrål. De ligger til enhver tid lett tilgjengelig Nammenam!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå