Gjest lurven Skrevet 30. august 2003 #1 Del Skrevet 30. august 2003 ser at ball genser er blitt på moten igjen betyr det at 80 tallet er på full fart tilbake hjææææææælp betyr det at man må ha hockey sveis og høre på duran duran for å være trendy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 30. august 2003 #2 Del Skrevet 30. august 2003 Ja, det gjør nok det. Hvilket mareritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 30. august 2003 #3 Del Skrevet 30. august 2003 80-tallet har vært "in" leeenge allerede Lurven!! Har du ikke sjokkrosa sko eller knallgul t-shirt du da??? Forøvrig - et lite stalltips hvis du vil være ultratrendy nå i høst: kjøp deg sorte smale jeans.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 30. august 2003 #4 Del Skrevet 30. august 2003 80-tallet har vært "in" leeenge allerede Lurven!! Har du ikke sjokkrosa sko eller knallgul t-shirt du da??? Forøvrig - et lite stalltips hvis du vil være ultratrendy nå i høst: kjøp deg sorte smale jeans.. ikke så lenge da har vært litt in liksom men nå byner det å bli skikkli in huff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 30. august 2003 #5 Del Skrevet 30. august 2003 ...betyr det at jeg kan lette fram Ball-buksa mi med ferdigkjøpte hull??? Eller den blå skinnjakken jeg hadde? Eller de knallrosa plastøreringene mine? Eller kanskje de rosa lakkskoene? .....neeeei.....!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 30. august 2003 #6 Del Skrevet 30. august 2003 Har du en link slik at jeg kan mimre om bekymringsløse tenåringssomre ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 30. august 2003 #7 Del Skrevet 30. august 2003 Må innrømme at jeg sliter med å begynne å like ting som jeg har likt en gang tidligere og så sluttet å like. Kjøper av prinsipp ikke ting jeg har brukt på alvor en gang før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 31. august 2003 #8 Del Skrevet 31. august 2003 Ball-genser?? Jippi...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
verene Skrevet 31. august 2003 #9 Del Skrevet 31. august 2003 Kjøpte Det Nye i går, og her er det fyldig omtale av denne heslige, resirkulerte 80-talls motetrenden. Jeg vet ihvertfall med sikkerhet at jeg ikke kommer til strebe etter å være moteriktig denne høsten nei.. At dette plutselig er helt IN igjen, kan jeg bare ikke begripe. :o Leggvarmere.. :o Sko i grelle farger med høye stilhetthæler.. :o Sokker oppi de overnevnte sko.. :o Øre- og armringer i plast, og i skrikende farger.. :grøsser: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 31. august 2003 #10 Del Skrevet 31. august 2003 Ball-genser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 31. august 2003 #11 Del Skrevet 31. august 2003 Hm, da vet jeg om et par menn som pluttselig blir veldig trendy (For et trick! Du bare tviholder på stilen du hadde i storhetstiden, på klubben i 8. klasse, og venter du lenge nok, blir du faktisk trendy igjen ) (Forsiden av VG i går: "langt hår er trendy, gutter" hm...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 31. august 2003 #12 Del Skrevet 31. august 2003 Jaja ... er jo faktisk mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 31. august 2003 #13 Del Skrevet 31. august 2003 Hockey sveis. Og hva er galt med 80 tallet ? Klart at årtienes moter kommer igjen. Det går i sekler det. Flower power ? Ikke lenge siden jeg kjøpte meg en kjole i den stilen.... Ball genser ? Nostalgi.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 31. august 2003 #14 Del Skrevet 31. august 2003 Hvis Ball genseren blir in igjen skal ihvertfall ikke JEG begynne å gå med den! Huff! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. august 2003 #15 Del Skrevet 31. august 2003 hva er ballgenser og bukser???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 31. august 2003 #16 Del Skrevet 31. august 2003 Å jeg husker jeg hadde så lyst på ballgenser, men fikk det ikke. Skal jeg nå få samme mas fra jentene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. august 2003 #17 Del Skrevet 31. august 2003 hvordan ser genseren ut, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 31. august 2003 #18 Del Skrevet 31. august 2003 samme hvordan den ser ut vel det står ball på den det gir dårlige assosiasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 31. august 2003 #19 Del Skrevet 31. august 2003 Ballgenseren er in igjen. Men hvilke butikker kan man kjøpe den i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 31. august 2003 #20 Del Skrevet 31. august 2003 finns overalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå