Gå til innhold

Canada goose

Gjest Gjest_Yougogirl_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Yougogirl_*
Skrevet

Heisann!!

Fordi jeg har gått bort ifra å kjøpe the north face dunjakke, har jeg nå fått sjangsen til å få en canada goose jakke. Problemet er at her jeg bor finnes det ikke butikker som fører jakken ( og i tillegg er de visst utsolgt også, har jeg hørt), og da får jeg ikke prøvd jakken.

De hadde visst bare expedition jakken igjen, men jeg aner virkelig ikke hva slags størrelse jeg må velge. Er normalt en medium til large i jakker, pga stor byste.. Noen som kan hjelpe meg å velge størrelse?

:lete:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du normalt bruker M/L så holder det sikkert med M.

Denne jakken er så varm at når jeg bruker min, så har jeg veldig lite under. Kanskje bare en tynn genser, eller t-skjorte.

De er ganske store, og har flere muligheter for "rette" litt på str.

Gjest Gjest_Yougogirl_*
Skrevet

Takk for svar. :) Jeg er foreløpig litt usikker på om det er herre eller dame modellen han har tittet på til meg. Det må jeg finne ut hehe :fnise:. Og Medium i herremodell vil vel bli litt stort kanskje??

Skrevet
Takk for svar. :) Jeg er foreløpig litt usikker på om det er herre eller dame modellen han har tittet på til meg. Det må jeg finne ut hehe :fnise:. Og Medium i herremodell vil vel bli litt stort kanskje??

http://www.coggles.com/store/item/Canada%20Goose/91573

Er det en slik han mener, så er det den sammen som jeg har. Denne heter Canada Goose Expedition parka.

En fordel ja å finne ut om han mener dame eller herre mod. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...