Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei! :)

Jeg lurer på om ikke noen av dere ikke vet hvor jeg kan få kjøpt den hvit- og svartstripete kjolen Kim Kardashian har på seg på dette bildet? Jeg synes den rocka stilen er knalltøff:) Kjolen kan godt være med armer. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har noen lange, singletter på bikbok som er veldig lik. Har en selv - på meg kan den fint brukes som kjole, men kommer ann på hvor høy du er.

Ellers kan du sikkert finne noe på Asos.com :)

Skrevet

Oasis solgte ihvertfall en stripete genserkjole i høst (med 3/4 ermer og glidelås i ryggen), kjøpte den selv, men usikker på om de fortsatt selger den nå...

Skrevet

Tror faktisk jeg fant en sånn jeg ville ha på Oasis! :danse: LØP OG KJØP?! Håper de har de i butikkene da, hadde vært greit å få prøvd kjolen. Fant jo masse fint på begge sidene, farlig. :fnise:

Tusen takk for tips!

Hva med tilbehør til en slik kjole? Tips? Evt. noe for å ha over kjolen, slik at jeg kan bruke den ved flere anledninger. :)

Skrevet

Du kan også prøve www.pinupgirlclothing.com

Her har de veldig mye fint og rocka :)

Skrevet (endret)
Du kan også prøve www.pinupgirlclothing.com

Her har de veldig mye fint og rocka :)

Er de klærne virkelig så smale i livet og store over brystene som de ser ut? :overrasket: Vil ikke de sitte merkelig på oss med mer vanlige kropper?

Endret av kanel23
Skrevet (endret)

Jeg har en sånn kjole, bare min er uten stropper.

Kjøpte min på Gina Tricot for litt over et halvt år siden, så tviler på at de har akkurat den kjolen der lengre, men mulig de har noe i samme stil.

Ellers kan du jo se på H&M og Bik Bok :)

og angående tilbehør så kan du jo enten kjøre en litt rocka stil med sorte støvletter og skinnjakke, eller litt mer morsom kombinasjon med et stort belte i en stilig farge med sko i samme farge som beltet?

mulighetene er mange :)

Endret av ihearttom
Skrevet
Er de klærne virkelig så smale i livet og store over brystene som de ser ut? :overrasket: Vil ikke de sitte merkelig på oss med mer vanlige kropper?

Tror de har tatt pinup-looken litt ekstremt ut på bildene ;)

Man kan finne sine egne størrelser lett, og jeg har sett bilder av jenter med "vanlige kropper" med kjolene på som har sett dødsflotte ut. Kommer veldig an på modellen du kjøper også, selvsagt.

:)

Skrevet (endret)
Tror de har tatt pinup-looken litt ekstremt ut på bildene ;)

Man kan finne sine egne størrelser lett, og jeg har sett bilder av jenter med "vanlige kropper" med kjolene på som har sett dødsflotte ut. Kommer veldig an på modellen du kjøper også, selvsagt.

:)

Ok. Mange av de kjolene var veldig kule, så da er det vel bare å prøve seg frem :)

Ps. Ikke meningen å kuppe tråden, ts. Gir meg nå :)

Endret av kanel23
Skrevet
Ok. Mange av de kjolene var veldig kule, så da er det vel bare å prøve seg frem :)

Ps. Ikke meningen å kuppe tråden, ts. Gir meg nå :)

Gjør det! Og kjolene er DØDSKULE. Elsker egentlig alt på siden!

Men nå skal jeg også gi meg ;)

Håper du fant noe, TS!

Skrevet

Det ordner seg ja! :)

Jeg fant kjolen jeg ville ha på nettet hvertfall, så nå er det bare å begynne å lete her i Trondheim! Takk igjen for hjelpa folkens! Og det er bare å komme med flere tips til tilbehør. :Nikke:

Skal også på årsfest i begynnelsen av februar, og trenger et antrekk til anledningen. Noen som har sett noe kult? :)

Skrevet

Til tilbehør ville jeg kanskje anbefale noe rødt...?

Kanskje et smykke med store, røde perler og et armbånd i samme stil? Så ville jeg personlig digget antrekket med røde pumps til.. :)

Skrevet (endret)
Det ordner seg ja! :)

Jeg fant kjolen jeg ville ha på nettet hvertfall, så nå er det bare å begynne å lete her i Trondheim! Takk igjen for hjelpa folkens! Og det er bare å komme med flere tips til tilbehør. :Nikke:

Endret av kanel23
Skrevet
Kan jeg spør hvor du fant den? Vil også ha... :sjenert:

På oasis, nettbutikken. Men fant den faktisk på H&M i dag til 150kr. Har ikke prøvd den på enda, så får krysse fingrene for at det blir bra. :gjeiper: Var innom en Oasis-butikk i dag og de sa den ikke hadde kommet inn enda, de skulle ringe meg om den kom inn hvertfall. Men er uansett fornøyd :)

Skrevet
På oasis, nettbutikken. Men fant den faktisk på H&M i dag til 150kr. Har ikke prøvd den på enda, så får krysse fingrene for at det blir bra. :gjeiper: Var innom en Oasis-butikk i dag og de sa den ikke hadde kommet inn enda, de skulle ringe meg om den kom inn hvertfall. Men er uansett fornøyd :)

Ooo, da må jeg på hennes! Gøy når man finner akkurat det man vil ha så billig :)

Skrevet
Ooo, da må jeg på hennes! Gøy når man finner akkurat det man vil ha så billig :)

Kjolen er veldig stor i strl. så du kan sikkert ta en strl. mindre enn du vanlig bruker. Jeg må hvertfall bytte min.

Ha en fortsatt fin kveld :)

Skrevet
Kjolen er veldig stor i strl. så du kan sikkert ta en strl. mindre enn du vanlig bruker. Jeg må hvertfall bytte min.

Ha en fortsatt fin kveld :)

Ok, takk for tipset! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...