Gå til innhold

Ubesvarte innlegg

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tatt fem nå, men d er søren meg ikke lett å vite hva man skal svare på mange av de innleggene........

Skrevet
Har tatt fem nå, men d er søren meg ikke lett å vite hva man skal svare på mange av de innleggene........

Sant! I dag sleit eg, gitt... Men fekk svart på fem. (Trur vel ikkje alla svara var like geniale... men innlegga vart i alle fall flytta øvst på sida, ikkje sant... :lol: )

Skrevet

Også hender det jo at noen av dem blir aktivert igjen......Kan jo hende mange av dem har havnet langt bak i leksa på lista over ubesvarte fordi ingen hadde interesse el kunnskap til å svare på dem akkurat når sp målet ble stilt!

• 1 måned senere...
Skrevet

Denne tråden har ikke jeg sett før, men kaster meg på.. Tok tre..

Skrevet

Jøss...

Har ikke sett denne tråden før jeg, men har da virkelig brukt funksjonen "Ubesvarte innlegg" flittig helt fra starten jeg... Først sjekker jeg "Egne innlegg", så "Ubesvarte" og så "Nye"...

Synes det er kjempefint å i blandt kunne være førsteman som svarer når noen sitter der og lurer på noe. Vet i alle fall selv at det er kjempefint å få svar med en gang når JEG sitter her og lurer på noe...

Så bruk "Ubesvarte innlegg" alle sammen!

Skrevet

Sant Grooo!!

Men - kvifor havna denne brått på Snikk-Snakk? Heilt tilfeldig at eg oppdaga det... Men dette er då vel ikkje snikksnakk?? :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Sier vel litt om de som opererer her inne?

legger merke til at om det er tråder med litt dybde(ikke alle) så blir de ikke besvart.

Tråder som går på: Hva spisete du til middg i dag og lignende kommer det masse svar.

Skrevet
Sier vel litt om de som opererer her inne?

legger merke til at om det er tråder med litt dybde(ikke alle) så blir de ikke besvart.

Tråder som går på: Hva spisete du til middg i dag og lignende kommer det masse svar.

Er det ikke greit at det er opp til enhver bruker, hva de har lyst til å skrive om, tenke på, delta i?

Skrevet

Oppdaget denne tråden idag, og hiver meg på.

Har tatt 3 til nå, målet er 5!

Skrevet
Sant Grooo!!

Men - kvifor havna denne brått på Snikk-Snakk? Heilt tilfeldig at eg oppdaga det... Men dette er då vel ikkje snikksnakk?? :roll:

Enig med deg.

Skrevet

Har svart på fem nå - er jaggu ikke bare lett :blunke:

Skrevet

Tok fem no nett - det er i grunn ofte litt vanskeleg, men òg spanande! I alle fall har eg ein tendens til å halde meg på mine 'faste' forum når eg er her inne, og difor dukkar det opp tema på dei ubesvarte som eg ellers aldri snakkar/les om her inne... Litt stilig! :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Fikk oxo tatt noen i kveld :D

Syns jeg var flink :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det ser ut som det er på tide å minne alle om denne tråden... Ta for dere noen ubesvarte innlegg da!! :D

Skrevet

Absolutt! Ganske morsomt, egentlig.. Har tatt endel tråder nå :briller:

• 2 måneder senere...
Skrevet

No var eg ein tur innom ubesvarte innlegg - meir eller mindre tilfeldig. (Tok 5 stk. - kom liksom ikkje lengre...) Kom i alle fall på at denne tråden har vore vekke lenge no - og håpar med dette at nokre vert minna på og inspirerte til å svare på nokre av dei! :)

Gjest Anonymous
Skrevet

I kveld har jeg prøvd å gjøre min del men det er jo så vanskelig!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...