Gå til innhold

Ubesvarte innlegg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Før jeg har logget inn, kan man jo klikke frem de ubesvarte innleggene, på høyre side, but where in all the world blir de av når jeg er pålogget????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan se de innlogget. Kontakt Hege, hun ordner opp!!

Skrevet
Før jeg har logget inn, kan man jo klikke frem de ubesvarte innleggene, på høyre side, but where in all the world blir de av når jeg er pålogget????

På hovudsida - dei ligg rett over lista over alle foruma, til høgre...

Skrevet

MAKAN!!! Burde vært hjemme i senga mi jeg......er visst ikke helt bra, kjenner at jeg har feber og halsen svir...... :cry: Tett i ørene og tett i hodet..... Ser ikke d som er rett foran den snørrete nesa mi heller....

Sånn!!! DET var dagens klagesang......GODT!!! å få det ut....

Skrevet

*klapp på hodet*

Nå har du gjort en god gjerning.

Skrevet

Nå har jeg vært snill jente og....

Skal prøve å gjøre det innimellom, er sikkert ikke noe gøy å føle seg oversett...

Skrevet

Det som er litt morsom å se, er at når jeg først har svart på et innlegg, så tar det ikke så lang tid før flere svarer også :D

Skrevet
Før jeg har logget inn' date=' kan man jo klikke frem de ubesvarte innleggene, på høyre side, but where in all the world blir de av når jeg er pålogget????[/quote']

Til høyre under CLA/ Plan-reklamen

Skrevet

Da denne tråden ble starta var det 3100-og-noen. Nå er det 3460...

Så SETT I GANG folkens!!!!!! :ler: Dette er jammen meg litt av en jobb...

Skrevet

Har tatt 2 stk. nå.

Tar utrolig lang tid å lese gjennom sidene, + at mange er "utgått på dato".

Tror heller moderatorene burde ta en gjennomgang og ihvertfall slette "testing" trådene. *roper på moderator*

Gjest Hilde K S
Skrevet

Noen som har svart på Ixia tråden min på reiseliv da ?

*Håpefull*

Skrevet
Det som er litt morsom å se, er at når jeg først har svart på et innlegg, så tar det ikke så lang tid før flere svarer også :D

:Nikke: Heilt sant!

Har forresten vore flink i dag òg! :engel:

Skrevet

Er det DET som vises når jeg trykker der? Har alltid trodd det er de innleggene jeg ikke har svart på , jeg!! *lese litt*

Gjest Embla s
Skrevet

Hm, kanskje jeg og skal gjøre en innsats?

Det er jo kjempekjipt å ikke få svar på innleggene sine da.. Kanskje vi burde lage en fadder-ordning her slik at alle var garantert minst ett svar :roll:

Skrevet

Tok en tørn på torsdag, jeg....Tok for meg 5 ubesvarte innlegg! Nummererte dem til og med........ :ler:

Gjest Embla s
Skrevet

Hm, lurer på en ting - det er vel greit å begynne bakerst med de eldste innleggene :wink: På den andre siden er jo de nyeste mest aktuelle? Og: Hvis man virkelig skal gjøre en innsats, bør man jo svare uansett. Ikke sile og sånn. Disse innleggene er jo på en måte allerede silt. Ikkesant? :ler:

Skrevet

Veldig mange av disse innleggene er jo bare tester. Vil du svare på dem også????? :ler:

Skrevet
Hm, lurer på en ting - det er vel greit å begynne bakerst med de eldste innleggene  :wink:  På den andre siden er jo de nyeste mest aktuelle? Og: Hvis man virkelig skal gjøre en innsats, bør man jo svare uansett. Ikke sile og sånn. Disse innleggene er jo på en måte allerede silt. Ikkesant?  :ler:

Hehe. Dilemma det der! Men det er jo litt kjedeleg å svare på noko som ingen kan hugse at dei har spurt om... Eller svare nokon som ikkje finst her lengre? Må innrømme at eg byrjar på side 1/2... Når det gjeld tes'sida kan eg ikkje skjøne kvifor dei skal stå som ubesvarte. Er vel ingen som ventar svar på dei vel? :roll:

Tok 5 stk. i dag eg òg altså, Chimp! Men burde gjerne ta nokre fleire - har jo vore vekke sidan torsdag... :wink:

Og - heilt seriøst - kjedeleg når ingen svarar på innlegget ditt, og det berre dett nedover til side 2 utan at ein får nokon respons. Så me gjer nok ei god gjerning, jenter! :wink::engel::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...