Gjest Gjest_pinki_* Skrevet 11. januar 2010 #1 Del Skrevet 11. januar 2010 På handlerunde i dag,så skulle jeg kjøpe mat for to uker. b.l.a pinjekjerner. De skal jeg ha til tre retter. Butikken opererer med en kilopris på 540 kr,-????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pulverheksa Skrevet 11. januar 2010 #2 Del Skrevet 11. januar 2010 Enig med deg, derfor har jeg ikke kjøpt pinjekjerner på flere år. Jeg bruker andre typer nøtter i stedet. Pestoen blir like god med hasselnøtter eller cashewnøtter, og bare halve prisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 11. januar 2010 #3 Del Skrevet 11. januar 2010 Pestoen blir like god med hasselnøtter eller cashewnøtter, og bare halve prisen Jaha? Det visste jeg ikke. Må prøves! Ikke at jeg har tenkt noe særlig over hvor dyre pinjekjernene er da. Men de er jo ganske lette, så jeg synes i alle fall art jeg får litt for pengene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2010 #4 Del Skrevet 12. januar 2010 Prøv gjerne å erstatte pinjekjerner med solsikkekjerner. Du får en stor pakke for samme pris som en bitteliten pose pinjekjerner, og de kan brukes på akkurat samme måten. Dessuten er det godt med et lite dryss på kornblandingen til frokost eller oppi yoghurten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå