Armonia Skrevet 30. august 2003 #1 Del Skrevet 30. august 2003 Har et lite spørsmål, så jeg håper noen kan hjelpe meg! Holder på å tørke klær, men trommelen tørker så dårlig. Har renset filteret for lo, tømt beholderen med vann og den andre filter tingen(aner ikke hva den kalles). For litt siden lyste "vannbeholderknappen" rødt, så jeg skulle tomme beholderen på nytt, men den var ikke halvfull en gang... Det virker som vannet samler seg opp i den andre beholderen- den med metallplater. Så til spørsmålet, er det noen andre steder jeg burde ha renset/tømt? Er litt grønn på dette området :oops: :oops: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 30. august 2003 #2 Del Skrevet 30. august 2003 Har du husket å rense/skylle kondensfilteret (den med metallplater)?? Bør gjøres noen ganger i året... Jeg skyller den i badekaret og lar den tørke før jeg setter den tilbake på plass. Det er den eneste forklaringen jeg kan komme på bortsett fra å tømme lofilter og vannbeholder... Lykke til da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armonia Skrevet 30. august 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 30. august 2003 Takk forsvar! Ja, har skylt den. Det virker som det er der det fyller seg opp med vann... Noen om har andre forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zinga Skrevet 30. august 2003 #4 Del Skrevet 30. august 2003 Har du sjekket "inngangen" til vannbeholderen? Der hadde det samlet seg masse rart i vår trommel..... :oops: Men vår lakk litt i tillegg, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 30. august 2003 #5 Del Skrevet 30. august 2003 Du har ikke mulighet til å bruke slangen da? Og legge denne til avløpet, slik at du slipper å tømme beholderen? Om du allerede har en slik slange tilkoble, så kan det være en knekk på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birgitte242 Skrevet 31. august 2003 #6 Del Skrevet 31. august 2003 Jeg hadde også kondenstørketrommel. Den tørket ikke skikkelig i utgangspunktet, dvs det tok laaaang tid. Etter et år og 7 besøk av servicemann (hvor både det ene og det andre ble byttet ut), valgte vi å heve kjøpet. Har siden hørt at dette slett ikke er uvanlig for kondenstørketromler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigella Skrevet 31. august 2003 #7 Del Skrevet 31. august 2003 Sitter metallfilteret festet som det skal? Husker jeg hadde problemer da vårt kom noen milimeter ut av posisjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armonia Skrevet 31. august 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 31. august 2003 Takk for svar alle sammen Har ikke sjekket inngangen til vannbeholdeen, så det får jeg gjøre. Har ikke mulighet til å bruke slange, så det er ikke noe alternativ. Men det virker som metallfilteret er litt løst, så kanskje det er det som er problemet... Får ta en titt senere idag :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå