Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 http://www.na24.no/propaganda/article2793938.ece En sex-scene ble fjernet fra kinosuksessen Atavar for at også barn skulle kunne se den. Synes dere dette er riktig? Filmen inneholdt derimot en rekke voldelige scener, noe som etter min mening er verre enn sex.
Zzyzx Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Den ble jo fjernet på grunn av det amerikanske publikummet, og der borte er sex tusen ganger verre enn den verste volden. Jeg har til og med sett at på Americas funniest home videos så sladdes testiklene til hunder. Det er heller ikke uvanlig at krigsbilder blir sladdet, hva nå enn tanken bak det måtte være: http://www.akam.no/artikler/hva_er_vi_saa_redde_for/72794
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 Akkurat denne sexscenen følte jeg ikke noe behov for å se. Husker jeg satt i kino-salen, og når de begynte å gjøre seg klare tenkte jeg: Å nei, håper ikke vi må sitte her og se to blå romvesener ha sex. jeg er 21 år og er på ingen måte i mot sexscener, men jeg fikk en følelse der og da at en sexscene ville blitt merkelig og unødvendig. Dessuten synes jeg det er noe perverst ved mennesker som sitter og tenker på romvesen-sex. (ok, det virker kanskje litt prippent, men jeg tror ikke dette er en sexscene vi komemr til å savne.) jeg ville droppet den sexscenen, uansett hvilken aldersgrense det var.
toth Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 Sex scenene ble jo fjernet for å beholde aldersgrensen på 11 år i stedet for at den ble satt opp til 15. Så det ble ikke gjort fra ett riktig \ galt perspektiv men ett "om vi fjerner dette kan vi få X antall flere besøkende" perspektiv..
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #5 Skrevet 11. januar 2010 Helt ærlig så synes jeg ikke filmen trengte en sex-scene. Så selv om begrunnelsen var en annen for å kutte ut scenen, har jeg ingenting mot det.
ihearttom Skrevet 11. januar 2010 #6 Skrevet 11. januar 2010 haha, ikke for å virke grisete, men jeg ble faktisk litt nysjerrig klarer liksom ikke helt å se for meg disse avatar aliens'a parre seg
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #7 Skrevet 11. januar 2010 Følte ikke at filmen manglet noe der nei. Det var greit med det lille klippet. Jeg antar de har sex som folk flest.. hadde jeg nær sagt. Men jeg innrømmer at jeg satt store deler av filmen og tenkte at det var da voldsomt til effektive lendekleder! Hadde jeg iført meg et så lite tøystykke og bedrevet så mye krumspring, så hadde jeg skremt fanden på flatmark!
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2010 #8 Skrevet 12. januar 2010 Følte ikke at filmen manglet noe der nei. Det var greit med det lille klippet. Jeg antar de har sex som folk flest.. hadde jeg nær sagt. Men jeg innrømmer at jeg satt store deler av filmen og tenkte at det var da voldsomt til effektive lendekleder! Hadde jeg iført meg et så lite tøystykke og bedrevet så mye krumspring, så hadde jeg skremt fanden på flatmark! Haha! Fantastisk! Selv satt jeg og håpet at romvesendama skulle avsløre at de hadde et eller annet bisart parringsrituale, som fikk hovedpersonen til å tenke: "Ok, du er faktisk et romvesen, dette er litt småsært."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå