Gå til innhold

Boken om Tvillinger 0-10år og Tvilling dikt

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_tante_*
Skrevet

Er det noen som har lest eller hørt om: Boken om Tvillinger 0-10år? Vil dere anbefale den? Har lest om den og den virker veldig flott, og har fått gode kritikker.

Men vil høre meninger fra dere som venter eller har tvillinger

Har dere også noen tvilling-dikt blir jeg veldig glad!

Skal gi diktet til en som har tvillinger i magen og ikke vet kjønn.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Bizzy_*
Skrevet

Hei.

Jeg har boken, leste den fra perm til perm da jeg gikk med tvillingene, helt grei, men ikke noe "må-ha" etter min mening. Må innrømme at jeg ikke har sett i den siden.. Slukte det meste jeg kom over av tvillingstoff i løpet av graviditeten, men har ikke lest i noen av bøkene etterpå.

Så jeg hadde fint klart meg uten. Men boken er grei den, og det kan jo hende jeg kommer til å bruke den senere. Men syns ofte det er lett og greit å finne det jeg lurer på på nettet.

Tvillingdikt kan jeg nok ikke hjelpe med.

Gjest Gjest_tante_*
Skrevet
Hei.

Jeg har boken, leste den fra perm til perm da jeg gikk med tvillingene, helt grei, men ikke noe "må-ha" etter min mening. Må innrømme at jeg ikke har sett i den siden.. Slukte det meste jeg kom over av tvillingstoff i løpet av graviditeten, men har ikke lest i noen av bøkene etterpå.

Så jeg hadde fint klart meg uten. Men boken er grei den, og det kan jo hende jeg kommer til å bruke den senere. Men syns ofte det er lett og greit å finne det jeg lurer på på nettet.

Tvillingdikt kan jeg nok ikke hjelpe med.

Ok, skjønner. Men er det noen bok du vil anbefale da? Til ei som er gravid med tvillinger. Og forøvrig har hatt et ganske tøft svangerskap hittil.

Gjest Bizzy i.i.
Skrevet

Jeg ville nok heller anbefale en god lett bok bare for å få tankene over på noe annet ;) Jeg koste meg veldig med Marian Keyes, lett leselig og fikk meg til å humre og glemme tunge dager da jeg var i dårlig form med tvillingene.

Tror noe av det jeg satte mest pris på var da jeg fikk et gavekort på barnevakt til storebror og noen timer alene med mannen på restaurant og kino.

Koste meg også med Natural Geographics film om flerlingesvangerskap, grei og informativ, dog ikke veldig masse jeg ikke visste fra før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...