Gjest Vaarsang Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Nå har jeg lest gjennom en tråd her på KG hvor mange dømmer en av de hotteste modellene sønder og sammen. Så da er spørsmålet, hva er en 10-er? Basert på trådens majoritet, vil jeg sette karakter på en del skuespillere: - Orlando Bloom, lav (179), glatt og spinkel. 2. - Johnny Depp, lav (178), spinkel. 3. - Brad Pitt, lav (180), spinkel, men kommer så med skjegg. 3+. - Jude Law, lav (180), spinkel fløtepus. Han begynner å miste håret, hurra. Nå: 4-, men når han er femti kanskje en god 4-er. - Arild Haugen, stor og kraftig (ikke fløtepus), 8. - Ron Perlman, litt langt ansikt, men maskulin. 5. - Christopher Walken, 5. - Michael Moore, ja han må slanke seg litt, men stor nok, 6. - John Goodman, trivelig og godselig. 8. - Richard Riehle, kjempekraftig, en sterk 9-er. - Wayne Knight, 8. - Mel Gibson, maskulin, 9+. - Bruce Willis, 9+. - Chuck Norris, 10.
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 Det er bare på KG Tande-P og Tore Skoglund har mer draget enn Brad Pitt.
sørlandsjente Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 HAHAHAHA, Chuck Norris er en 10'er? Glad folk har forskjellig smak
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #5 Skrevet 11. januar 2010 Et ekte mannfolk: Sterk nier? :rødme: :rødme: :rødme: :rødme: :rødme: :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #6 Skrevet 11. januar 2010 Det er bare på KG Tande-P og Tore Skoglund har mer draget enn Brad Pitt.
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #7 Skrevet 11. januar 2010 Knut Borge er da heller ikke så liten, en god nier, eller hva sier dere?
Gjest Mann26 Skrevet 11. januar 2010 #8 Skrevet 11. januar 2010 Selv om jeg som heterofil mann kan betegnes som inkompetent på dette området mener jeg dette er en inner 10er: http://imstars.aufeminin.com/stars/fan/cha...0420-402159.jpg
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #9 Skrevet 11. januar 2010 Man hører så mangt på KG, mye er eventyr. At Tande-P og Knut Borge er noen av de hotteste i landet, er det vel bare KG-kvinner som tror, i hvert fall at mannlige modeller er mindre pene enn de nevnte. Ellers så ryktes det at de fleste kvinnene har en mann med kjepp på 23+, ikke rart at de er fornøyde. Men tror vi dem? Nei.
Gjest Marlo Skrevet 11. januar 2010 #10 Skrevet 11. januar 2010 (endret) Finnes bare en 10`er og det er Björn Christiernsson Vel, bortsett fra samboeren min da http://www.hemmakanalen.se/polopoly_fs/1.7.../1551984406.gif Innlegget er redigert iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod) Endret 12. januar 2010 av Skya
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #11 Skrevet 11. januar 2010 Selv om jeg som heterofil mann kan betegnes som inkompetent på dette området mener jeg dette er en inner 10er: http://imstars.aufeminin.com/stars/fan/cha...0420-402159.jpg Nice. Man hører så mangt på KG, mye er eventyr. At Tande-P og Knut Borge er noen av de hotteste i landet, er det vel bare KG-kvinner som tror, i hvert fall at mannlige modeller er mindre pene enn de nevnte. Ellers så ryktes det at de fleste kvinnene har en mann med kjepp på 23+, ikke rart at de er fornøyde. Men tror vi dem? Nei. Er det noen som i det hele tatt tar KG og mange av de crazy kommentarene her på alvor? Her er det jo nesten forbudt å ikke like småstygge menn.
toth Skrevet 11. januar 2010 #14 Skrevet 11. januar 2010 Nå har jeg lest gjennom en tråd her på KG hvor mange dømmer en av de hotteste modellene sønder og sammen. Så da er spørsmålet, hva er en 10-er? Basert på trådens majoritet, vil jeg sette karakter på en del skuespillere: - Orlando Bloom, lav (179), glatt og spinkel. 2. - Johnny Depp, lav (178), spinkel. 3. - Brad Pitt, lav (180), spinkel, men kommer så med skjegg. 3+. - Jude Law, lav (180), spinkel fløtepus. Han begynner å miste håret, hurra. Nå: 4-, men når han er femti kanskje en god 4-er. - Arild Haugen, stor og kraftig (ikke fløtepus), 8. - Ron Perlman, litt langt ansikt, men maskulin. 5. - Christopher Walken, 5. - Michael Moore, ja han må slanke seg litt, men stor nok, 6. - John Goodman, trivelig og godselig. 8. - Richard Riehle, kjempekraftig, en sterk 9-er. - Wayne Knight, 8. - Mel Gibson, maskulin, 9+. - Bruce Willis, 9+. - Chuck Norris, 10. 10'ern eksisterer ikke.. Nei vent, jaggu var han ikke tilstede allikevel! All hail chuck norris
Gjest najki Skrevet 11. januar 2010 #15 Skrevet 11. januar 2010 HER har dere min 10'er! Evt her Deilige, deilige mannen!
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #16 Skrevet 11. januar 2010 Nå har jeg lest gjennom en tråd her på KG hvor mange dømmer en av de hotteste modellene sønder og sammen. Så da er spørsmålet, hva er en 10-er? Basert på trådens majoritet, vil jeg sette karakter på en del skuespillere: - Orlando Bloom, lav (179), glatt og spinkel. 2. - Johnny Depp, lav (178), spinkel. 3. - Brad Pitt, lav (180), spinkel, men kommer så med skjegg. 3+. - Jude Law, lav (180), spinkel fløtepus. Han begynner å miste håret, hurra. Nå: 4-, men når han er femti kanskje en god 4-er. - Arild Haugen, stor og kraftig (ikke fløtepus), 8. - Ron Perlman, litt langt ansikt, men maskulin. 5. - Christopher Walken, 5. - Michael Moore, ja han må slanke seg litt, men stor nok, 6. - John Goodman, trivelig og godselig. 8. - Richard Riehle, kjempekraftig, en sterk 9-er. - Wayne Knight, 8. - Mel Gibson, maskulin, 9+. - Bruce Willis, 9+. - Chuck Norris, 10. * Mel Gibson er liten av vekst, mest sannynlig rundt 175 cm. Kjent for å bruke sko med "lifts", bl.a. filmen i Ransom. Dessuten er jo han dessuten veldig tynn i håret. * Bruce Willis er maks 180 cm. Han er merkbart lavere enn Aston Kutcher på 189 cm. * Chuck Norris er liten; 174 cm. Kjent for å bruke sko med "lifts". *Richard Riehle er 175 cm. Sikkert like bred *Wayne Knight er 170 cm. Newman * Johnny Deppe er maks 175 cm, sannsynligvis noen cm kortere. * Brad Pitt er maks 177 cm. Bruker ofte sko med "lifts". * Jude Law har mistet håret i årevis nå. Han hadde store viker allerede for ti år siden (1999).
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #17 Skrevet 11. januar 2010 Nå har jeg lest gjennom en tråd her på KG hvor mange dømmer en av de hotteste modellene sønder og sammen. Så da er spørsmålet, hva er en 10-er? Basert på trådens majoritet, vil jeg sette karakter på en del skuespillere: - Orlando Bloom, lav (179), glatt og spinkel. 2. - Johnny Depp, lav (178), spinkel. 3. - Brad Pitt, lav (180), spinkel, men kommer så med skjegg. 3+. - Jude Law, lav (180), spinkel fløtepus. Han begynner å miste håret, hurra. Nå: 4-, men når han er femti kanskje en god 4-er. - Arild Haugen, stor og kraftig (ikke fløtepus), 8. - Ron Perlman, litt langt ansikt, men maskulin. 5. - Christopher Walken, 5. - Michael Moore, ja han må slanke seg litt, men stor nok, 6. - John Goodman, trivelig og godselig. 8. - Richard Riehle, kjempekraftig, en sterk 9-er. - Wayne Knight, 8. - Mel Gibson, maskulin, 9+. - Bruce Willis, 9+. - Chuck Norris, 10. 180 er ikke lavt det er gjennomsnittet og mellom 175 og 180 er heller ikke lavt det er middels under 170 er lavt
kisskissbangbang Skrevet 11. januar 2010 #18 Skrevet 11. januar 2010 (endret) Her nærmer det seg en tier for meg. Kraftig, mandig, mørk, skjeggete, og med dype, vakre øyne. Og samme greia her ... Nært opp mot en tier. Endret 11. januar 2010 av kisskissbangbang
Gjest Armule Skrevet 11. januar 2010 #19 Skrevet 11. januar 2010 Her nærmer det seg en tier for meg. Kraftig, mandig, mørk, skjeggete, og med dype, vakre øyne. Mmh, signerer den!
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #20 Skrevet 11. januar 2010 Her nærmer det seg en tier for meg. Kraftig, mandig, mørk, skjeggete, og med dype, vakre øyne. Han er haaawt. Mine "kropp inner 10'ere" her og her. Har en ting for cowboys Hadde de hatt litt brysthår hadde jeg blitt mo i knærne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå