Gjest Gjest_jenta_* Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Jeg mottar dagpenger fra nav, skal man levere skattekort til nav? Det står at man ikek skal levere skattekortet om man mottar ytelser fra nav, men gjelder dette dagpenger også? Jeg skal motta noe sosialstøtte fra sosialkontoret ved siden av, må sosialkontoret ha skattekortet tro??
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 nei du trenger ikke levere skattekortet. Sosialkontoret er flyttet inn under nav, og de har skattetrekket ditt uansett.
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 Jeg mottar dagpenger fra nav, skal man levere skattekort til nav? Det står at man ikek skal levere skattekortet om man mottar ytelser fra nav, men gjelder dette dagpenger også? Jeg skal motta noe sosialstøtte fra sosialkontoret ved siden av, må sosialkontoret ha skattekortet tro?? Dagpaneger skattepliktig,men du skal ikke levere inn skattekortet,da de har de opplysningene. Sosialpenger er ikke skattepliktig uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå