Gå til innhold

Har du kysset en prins som ble til en frosk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er først og fremst et spørsmål til de som havner i gruppen til emnetittelen, men jeg tar med et par andre varianter også.

1. Dere (jenter) som har kysset en prins som ble til en frosk. Jeg mener altså jenter som har blitt sammen med en de syntes var en flott og attraktiv fyr, men så har han etter en tid blitt sofagris, lagt på seg, tiltaksløs osv. Hvis han i tillegg ikke lenger er spesielt hyggelig mot deg, hvorfor er du fortsatt sammen med ham? Jeg har mange ganger lurt på dette.

2. Jenter som har kysset en frosk som ble til en prins. Har noen av dere blitt sammen med en som var lite attraktiv etter det man kanskje kan kalle allmenne normer da dere ble sammen, men så har han kommet seg voldsomt etterhvert? Dere er i så fall heldige, de fleste frosker forblir frosker.

De to siste variantene er ikke så veldig interessante, dvs. at han har forblitt en prins eller forblitt en frosk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de fleste prinsene jeg har kysset har blitt til frosker :skratte:

Skrevet

Hm la meg se....Min første kjæreste var en søt ung mann, han ble til en stålorm. Mistet hørselen og krabba ned i ura.

Nummer to var søt når han sov og ganske morsom. Men feig og tom i hodet. Han forsvant som en blånisse i lufta.

Nummer tre..var...ivrig og trengte tidsfordriv. Han ble til en slimål.

Nummer fire ble jeg gift med, han var en god bondegutt og han ble til en ekkel gretten giftig padde! Som jugde, bedro, bedrev psykisk terror og alltid skylte på andre.

Så har jeg vært igjennom diverse småkryp. Innimellom der noen frosk. Men ikke av de helt avskrekkende typene. Bare sånne som veler rundt og ikke har noe å tilby og som tror de er lure når de fikk seg litt. :enig:

Og så traff jeg en skikkelig bøllegutt! Både småfeit og ikke særlig til blikkfang. Og HAN viste seg å være den mest omsorgsfulle, trofaste, romantiske og fantastiske skapningen jeg har vært borti. VIPS så ble jeg gift igjen. :rødme: :fnise: Og er det fortsatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...