Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittelen lyder, har du noen kjøpserfaring fra nettbutikken Horze.com? Trenger ny ridebukse, aller helst i helskinn, uten å betale + 1000,- for den. Har kikket litt rundt og buksene fra Horze.com ser både okei ut og er til fine priser. Går ut ifra at buksene ikke er i beste kvalitet, men jeg kommer til å ri en time i uka - og trenger dermed ikke det mest fancy :tongue:

Har du noen kommentarer til meg, så må det veldig gjerne være hvordan størrelsene er, stoffet i klærne, leveringstiden/-påliteligheten og etc..

:helen:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har. Veldig god service, hadde bestilt feil størrelse og det var ikke problemer med returen. ikke den kjappeste leveringstiden, tok vel 10 dager om jeg ikke husker feil.. sendes fra Holland, hvertfall det jeg bestilte.

Skrevet
Jeg har. Veldig god service, hadde bestilt feil størrelse og det var ikke problemer med returen. ikke den kjappeste leveringstiden, tok vel 10 dager om jeg ikke husker feil.. sendes fra Holland, hvertfall det jeg bestilte.

Ok, så bra! :) men husker du hvordan størrelsene var? Om de var "vanlige"? I vanlige jeans bruker jeg fra 27-29, så lurer på om jeg skal gå for 38 eller 40.

Skrevet

Har bare gode erfaringer med horze, liker godt grand prix helskinnsbuksa. MEN hooks.no har kjempetilbud på helskinnsbukse nå til 299 I forbindelse med ny katalog! Er link til tilbudet på framsiden www.hooks.no

Både Høøks og Horze har ca en uke leveringstid, Horze sender fra Holland eller Finland eller noe, så da tar det jo litt tid. Og Høøks har det med å bruke en ukes tid selv om de sender fra Norge.

Skrevet

jeg er ganske sikker på at de har måletabell der, så kan du bare finne fram et målebånd! :)

husker ikke hva jeg gjorde, tror jeg bestilte i normal størrelse derifra.

Skrevet
Har bare gode erfaringer med horze, liker godt grand prix helskinnsbuksa. MEN hooks.no har kjempetilbud på helskinnsbukse nå til 299 I forbindelse med ny katalog! Er link til tilbudet på framsiden www.hooks.no

Både Høøks og Horze har ca en uke leveringstid, Horze sender fra Holland eller Finland eller noe, så da tar det jo litt tid. Og Høøks har det med å bruke en ukes tid selv om de sender fra Norge.

Sjekket ut buksa og den ser absolutt grei ut! :) men har du noen peiling på hvordan elastisk daewoo fungerer som helskinn? Og hvordan er grepet skinnet Grand Prix-buksene gir - imitert stretchskinn..?

Skrevet
jeg er ganske sikker på at de har måletabell der, så kan du bare finne fram et målebånd! :)

husker ikke hva jeg gjorde, tror jeg bestilte i normal størrelse derifra.

Den er grei, takk! :)

Skrevet
Sjekket ut buksa og den ser absolutt grei ut! :) men har du noen peiling på hvordan elastisk daewoo fungerer som helskinn? Og hvordan er grepet skinnet Grand Prix-buksene gir - imitert stretchskinn..?

Man trenger ikke "bedre" skinn enn det som er på disse buksene! Jeg er avhengig av skinn, føler jeg sklir hit og dit uten skinn i rumpa, men har aldri følt det med "jukseskinn" eller daewo. :)

Skrevet
Man trenger ikke "bedre" skinn enn det som er på disse buksene! Jeg er avhengig av skinn, føler jeg sklir hit og dit uten skinn i rumpa, men har aldri følt det med "jukseskinn" eller daewo. :)

Den er grei! :) aldri hatt helskinn før, så vet liksom ikke hva som "funker" :gjeiper: tror du den fra Høøks er helt okei eller? Den er jo så billig at det frister.. Min forrige ridebukse fra Mountain Horse og den har jeg vært veldig fornøyd med!

Skrevet

veldig fornøyd :) De er billig, leverer raskt og har god kvalitet. Aldri bestilt klær til meg selv, annet enn hansker, siden jeg liker å prøve slikt først, men alt annet av utstyr til hest (untatt sal) har blitt kjøpt der og jeg har alltid vært fornøyd!

Skrevet

Da endte jeg opp med en biltur ut til Horze-butikken på Vinterbro og en Horze Elite helskinnsridebukse :) den kjentes skikkelig deilig ut og jeg klarer nesten ikke vente til neste ukes ridetime! Hurra! :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...