Steinar40 Skrevet 12. januar 2010 #21 Del Skrevet 12. januar 2010 Problemet med at den ene vil noe mer enn den andre oppstår jo før eller siden uansett hvor lenge man venter med sexen, så jeg synes det er greit å bare bli ferdig med det, før man blir for følelsesmessig knytta til den andre. Hvis begge er seriøse og vil ha et parforhold i sammen, så blir det ikke noe problem, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Facepainter Skrevet 13. januar 2010 #22 Del Skrevet 13. januar 2010 Så tidlig som mulig, vil jeg si. Ikke fordi jeg bare vil ha sex, men har man elendig seksuell kjemi er det jaggu meg vanskelig å ha noe bra forhold, selv om man jobber med det. Derfor mener jeg det er viktig å sjekke ut denne så raskt som mulig, istedet for å kaste bort uker/måneder på å vente på elendig sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mylinka Skrevet 13. januar 2010 #23 Del Skrevet 13. januar 2010 jeg har ikke erfaring fra så mange menn, bare tre. han første var da jeg var 17. Vi var veldig unge når vi treftes, sånn at vi måtte vente til jeg var lovlig. Når det ble slutt mellom oss, traff jeg en som jeg var sammens med i to år. tror det gikk en måned før vi lå sammens. Med han jeg ble gift med og fikk barn sammens med gikk det også en måned før vi lå sammens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 13. januar 2010 #24 Del Skrevet 13. januar 2010 jeg har ikke erfaring fra så mange menn, bare tre. han første var da jeg var 17. Vi var veldig unge når vi treftes, sånn at vi måtte vente til jeg var lovlig. Når det ble slutt mellom oss, traff jeg en som jeg var sammens med i to år. tror det gikk en måned før vi lå sammens. Med han jeg ble gift med og fikk barn sammens med gikk det også en måned før vi lå sammens. Høres fornuftig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mylinka Skrevet 13. januar 2010 #25 Del Skrevet 13. januar 2010 Høres fornuftig ut takk. Jeg tror jeg er fornuftig. kroppen min deler jeg bare med den jeg er glad i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 13. januar 2010 #26 Del Skrevet 13. januar 2010 Med en dere Dater? Du selv vet at du er ute etter noe særiøst. Hvordan kan man være sikker på at det ikke bare er sex de er ute etter? =) Når er det Ok og gi etter? Hva burde man tenke på? Man må vente lenge nok til at man har snakket sammen mye nok om tilstrekkelig mye nok til å kunne forstå at man begge ønsker det samme. Man må også eventuelt kunne konkludere med det motsatte i tide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 13. januar 2010 #27 Del Skrevet 13. januar 2010 takk. Jeg tror jeg er fornuftig. kroppen min deler jeg bare med den jeg er glad i. Ja, det er i hvert fall fornuftig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Marte_* Skrevet 13. januar 2010 #28 Del Skrevet 13. januar 2010 Vil du ikke virke billig så venter du til du virkelig tror på at det kan bli et bra parforhold av dere. Det får være din mening. For meg er sex et viktig moment i et forhold så jeg har flere ganger hatt sex første kvelden. Hva i all verden er galt med det - det er ingen garanti for et langt og lykkelig forhold om man venter med sex kontra å hoppe i det første kveld om begge vil. Mannen min og jeg ble stormforelsket første kvelden vi traff hverandre ... Han ble meg hjem og der ble han i flere dager. Vi hadde selvsagt sex første kvelden .. noe annet hadde vært helt unaturlig og jeg hadde stusset skikkelig om han hadde insistert på å vente. Uansett .. i år feirer vi 20 års bryllupsdag, og har det bedre enn de fleste jeg kjenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 13. januar 2010 #29 Del Skrevet 13. januar 2010 Det får være din mening. For meg er sex et viktig moment i et forhold så jeg har flere ganger hatt sex første kvelden. Hva i all verden er galt med det - det er ingen garanti for et langt og lykkelig forhold om man venter med sex kontra å hoppe i det første kveld om begge vil. Mannen min og jeg ble stormforelsket første kvelden vi traff hverandre ... Han ble meg hjem og der ble han i flere dager. Vi hadde selvsagt sex første kvelden .. noe annet hadde vært helt unaturlig og jeg hadde stusset skikkelig om han hadde insistert på å vente. Uansett .. i år feirer vi 20 års bryllupsdag, og har det bedre enn de fleste jeg kjenner. Så flott for dere Det er selvfølgelig lov å ha flaks, men livet er ikke rettferdig og alle har ikke like mye flaks. Som regel er det da ikke fornuftig å basere seg på flaks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 13. januar 2010 #30 Del Skrevet 13. januar 2010 Tror jeg og kjæresten min hadde sex ca. en måned etter at vi ble kjent. Begge er 18. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Marte_* Skrevet 13. januar 2010 #31 Del Skrevet 13. januar 2010 Så flott for dere Det er selvfølgelig lov å ha flaks, men livet er ikke rettferdig og alle har ikke like mye flaks. Som regel er det da ikke fornuftig å basere seg på flaks. Flaks? Forstår at vi to er totalt forskjellige individer. For meg krever det å gå til sengs med en person gjensidig tenning og forelskelse, det er ikke snakk om lotto-trekning på lørdagen. Man går ikke på byen eller på fest med bind for øynene og tar første og beste som byr seg fram. Synes det høres temmelig kunstig og unaturlig ut å gå ut i månedsvis uten å gå til sengs sammen .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 13. januar 2010 #32 Del Skrevet 13. januar 2010 Flaks? Forstår at vi to er totalt forskjellige individer. For meg krever det å gå til sengs med en person gjensidig tenning og forelskelse, det er ikke snakk om lotto-trekning på lørdagen. Man går ikke på byen eller på fest med bind for øynene og tar første og beste som byr seg fram. Synes det høres temmelig kunstig og unaturlig ut å gå ut i månedsvis uten å gå til sengs sammen .. Ja, med den innstillingen så reduserer du jo behovet for flaks betraktelig. Det er positivt selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strenge Frk.Gerd Skrevet 13. januar 2010 #33 Del Skrevet 13. januar 2010 Djiiizzzes... Finnes det virkelige logiske grunner til at kvinner skal -vente- med sex, når begge parter virkelig ønsker det? Det fantes logiske grunner til at man ikke skulle ha sex før ekteskapet i gode gamle dager. Det fantes ikke prevansjon, og graviditet utenfor ekteskapet var mildt sagt utfordrende. I våre dager har vi kondomer i alle mulige farger, størrelser og smaker, og kan derfor nyte sex med liten risiko for seriøse konsekvenser. Derfor synes jeg hele greia med at kvinner skal være sex-avholds til krampa tar de som totalt irrasjonell. Sett masse eksempler blandt venniner og kompiser som har blitt sammen med kjæresten sin etter one night stands og ellers hvor sex har skjedd rimelig tidlig. Tro det eller ei; Men mange kvinner nyter faktisk sex, uten og med følelser. Vi er ikke genetisk programmert til å mislike sex for sexens skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 13. januar 2010 #34 Del Skrevet 13. januar 2010 Djiiizzzes... Finnes det virkelige logiske grunner til at kvinner skal -vente- med sex, når begge parter virkelig ønsker det? Det fantes logiske grunner til at man ikke skulle ha sex før ekteskapet i gode gamle dager. Det fantes ikke prevansjon, og graviditet utenfor ekteskapet var mildt sagt utfordrende. I våre dager har vi kondomer i alle mulige farger, størrelser og smaker, og kan derfor nyte sex med liten risiko for seriøse konsekvenser. Derfor synes jeg hele greia med at kvinner skal være sex-avholds til krampa tar de som totalt irrasjonell. Sett masse eksempler blandt venniner og kompiser som har blitt sammen med kjæresten sin etter one night stands og ellers hvor sex har skjedd rimelig tidlig. Tro det eller ei; Men mange kvinner nyter faktisk sex, uten og med følelser. Vi er ikke genetisk programmert til å mislike sex for sexens skyld. Syns ikke du virker så veldig streng? Tror det kan være greit å vite om at de fleste menn fortsatt ikke blir mye imponert av ei dame som har vært altfor lett på tråden. Vil ikke anbefale noen å skryte av det for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 13. januar 2010 #35 Del Skrevet 13. januar 2010 Med en dere Dater? Du selv vet at du er ute etter noe særiøst. En bør ikke vente lenger enn at en er kåt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest farge Skrevet 13. januar 2010 #36 Del Skrevet 13. januar 2010 Syns ikke du virker så veldig streng? Tror det kan være greit å vite om at de fleste menn fortsatt ikke blir mye imponert av ei dame som har vært altfor lett på tråden. Vil ikke anbefale noen å skryte av det for å si det sånn. Damer blir ikke så imponert av menn som skryter av hvor mange de har pult, heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becquerel Skrevet 13. januar 2010 #37 Del Skrevet 13. januar 2010 Djiiizzzes... Finnes det virkelige logiske grunner til at kvinner skal -vente- med sex, når begge parter virkelig ønsker det? Det fantes logiske grunner til at man ikke skulle ha sex før ekteskapet i gode gamle dager. Det fantes ikke prevansjon, og graviditet utenfor ekteskapet var mildt sagt utfordrende. I våre dager har vi kondomer i alle mulige farger, størrelser og smaker, og kan derfor nyte sex med liten risiko for seriøse konsekvenser. Derfor synes jeg hele greia med at kvinner skal være sex-avholds til krampa tar de som totalt irrasjonell. Sett masse eksempler blandt venniner og kompiser som har blitt sammen med kjæresten sin etter one night stands og ellers hvor sex har skjedd rimelig tidlig. Tro det eller ei; Men mange kvinner nyter faktisk sex, uten og med følelser. Vi er ikke genetisk programmert til å mislike sex for sexens skyld. Helt enig med deg , men har inntrykk av at det går endel aldersskiller på oppfatninger rundt dette . Endel menn over 40 er mye mer tradisjonelle og konservative enn de under 30 , og tror det er vanligere i denne aldersgruppen å se på det som noe positivt at kvinnen gjør seg litt kostbar ( i forhold til sex ) helt i begynnelsen . Fullstendig på jordet , etter min mening selvfølgelig , men verdier og standarder endrer seg jo alltid over tid og godt er det . Dette er iallefall mitt inntrykk fra r/l . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strenge Frk.Gerd Skrevet 13. januar 2010 #38 Del Skrevet 13. januar 2010 Syns ikke du virker så veldig streng? Tror det kan være greit å vite om at de fleste menn fortsatt ikke blir mye imponert av ei dame som har vært altfor lett på tråden. Vil ikke anbefale noen å skryte av det for å si det sånn. Hvem har snakket om å skryte av det??! Det er det vel kun menn som gjør.. For å si det slik så får ingen fremtidig type vite hvor mange jeg har hatt sex med, det har han heller ingenting med. Hvorvidt jeg har sex med vedkommende første kvelden eller ei vil heller ikke være noen indikator om hvor løs på tråden jeg er eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 13. januar 2010 #39 Del Skrevet 13. januar 2010 Hvem har snakket om å skryte av det??! Det er det vel kun menn som gjør.. For å si det slik så får ingen fremtidig type vite hvor mange jeg har hatt sex med, det har han heller ingenting med. Hvorvidt jeg har sex med vedkommende første kvelden eller ei vil heller ikke være noen indikator om hvor løs på tråden jeg er eller ei. Mye mulig det ikke er en indikator, men det kan oppfattes slik - av noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 13. januar 2010 #40 Del Skrevet 13. januar 2010 Damer blir ikke så imponert av menn som skryter av hvor mange de har pult, heller. Nei, det forstår jeg godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå