Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 OOOMMGGG!!! DETTE ER SÅ FLAUT! Jeg pilte meg i nesa og der var det jo en del "godsaker". ARGGGG! Og så bare spiste jeg en stor grønn greie, FUCK FUCKFUCK! Vi har bare vært sammen i 3 uker. Han ble helt rar i trynet da jeg så at han ferska meg. WHAT TO DO??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!? VIL BARE SYNKE I JORDEN!
Gjest Minimi Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Hva du skal gjøre?? Hvertfall ikke gjenta det.. Skjønner godt han blei rar i trynet, hadde blitt det selv. Trudde det bare var små barn som spiste slike ting.. Det beste du kan gjøre er vel å spøke det bort..?
Gjest Gjest_bambi_* Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 Sånt går ikke an å spøke bort.. har man gjort det, så sitter det i huet til den som ferska deg for alltid. Sorry ts, men gjort er gjort. Jævlig kvalmt, men du er garantert ikke den eneste som spiser kroppsvesker fra nesa. Men skjønner godt han ble rar i maska, det er jo ikek akkurat det man ønsker å se den nye kjæresten sin gjøre. Tror det beste er å slå opp.. Hver gang han kysser deg nå så komemr han vel til å tenke at "æsj, har hun nettopp gomla busemann tro?"
Gjest bande Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 Er du sikekr på athan så deg da? Hvor var du og hvor var han? Sa han noe? sa du noe?
Timar Skrevet 11. januar 2010 #5 Skrevet 11. januar 2010 Forhåpentligvis er han glad i deg for den du er! Nekter å tro at en spist busemann har noen innvirkning på et forhold, i såfall kan det ikke være så mye å samle på. Hva med å ta det opp og prøve å le det bort sammen med ham?
CheezDoodles Skrevet 11. januar 2010 #6 Skrevet 11. januar 2010 Neida det er ikke bare barn som gjør slik. Har vært vitne til slike hendelser flere ganger. Også har vi jo han ene som var med i big brother som spiste sin egen kvise...på tv. Så neida...du er ikke alene. Tror egentlig at det å spise ting fra sin egen kropp er en ganske utbredt uvane, men det er så flau uvane at det er ingen som snakker om det. Men vi kan jo være glad for at det ikke er en "akseptert" vane, for det er jo ikke delikat å se på akkurat Jeg syns du bare skal være ærlig med han jeg, og si at du har en uvane. Om du vil slutte med det eller ikke, er jo opp til deg å bestemme. Kanskje han vil hjelpe deg? Kanskje han også gjør det? Vet aldri
Gjest dalblad Skrevet 11. januar 2010 #7 Skrevet 11. januar 2010 Nei æsj, noen uvaner er bare for kvalme til å kunen godta altså.. hadde jeg ferska min nye kjæreste med å spise busemenner, så hadde det vært en gange klar pekepinn på at jeg ikke hadde blitt i forholdet lenge. Det er ikek som å bite negler eller rape liksom.. Det er bare nasty. Også skal jeg kline med personen etterpå? Nei fy faen, æsj! Ikek går det an å le det vekk heller.. Det er hva det er og det er EKKELT!!!
NoAngel Skrevet 11. januar 2010 #8 Skrevet 11. januar 2010 dette gjorde faktisk min ex.. så ville han kysse meg.. det ble slutt noen dager etterpå.. da jeg innså at jeg taklet ikke dette ikke bra..
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #9 Skrevet 11. januar 2010 Jeg var på dass, døra var åpen. Stod der og speila meg og pilte i nesa. Så hadde han visstnok sett på meg da uten at jeg var bevisst på det. NOW WHAT? Han dro rett etterpå, så bare sitter her og venter på at han skal komme hjem. BLææhhhh! PInligste ever! Har lyst til å flytte til utlandet.
Gjest KateW Skrevet 11. januar 2010 #10 Skrevet 11. januar 2010 Hvorfor i HELVETE spiser du busemenner?
Gjest vante Skrevet 11. januar 2010 #11 Skrevet 11. januar 2010 men så du at han så deg da? eller sa han noe? Om han har sett deg, så tror jeg dessverre at dette er noe av det pinligste man kan oppleve med kjæresten.. Det er liksom ikke en promp, som man kan le av senere i forholdet. Det er snakk om å gjøre noe som er så tabu at man aldri aldri sier det til noen andre om man gjør det. Hadde jeg vært deg så hadde jeg bare lata som ingeting når han komemr hjem og helelr etterhvert slått opp for at du skal unngå å ha den ekle følelsen, det er ikke akkurat som at man kan fjerne den tanken i hodet hans liksom.. Føler med deg, uff. Hva tenker du selv? Er dette noe du klarer å leve med? At han skal synes det er ekkelt å kysse deg foreksempel..
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #12 Skrevet 11. januar 2010 Ja, da har du vel forhåpentligvis blitt kvitt den uvanen. På tide, kan man vel si.
Gjest Tjukk pudding Skrevet 11. januar 2010 #13 Skrevet 11. januar 2010 Skjønner ikke hvordan du kunne gjøre dette uten å ha på vaniljesaus.
Gjest gjestttt Skrevet 11. januar 2010 #14 Skrevet 11. januar 2010 hahahaha, huffamei! Bare ignoner det. Ikke nevn det vist han ikke gjør det- vist han nevner det, så si at det bare er en uvane du har som hender en sjelden gang, han har vel noen små ekkle uvaner han og som de fleste av oss har tror jeg? For et par år tilbake med min første kjæreste, så stod jeg på badet og stelte litt med meg selv, oppdager en liten uh buse og peller den ut med neglen da jeg ikke hadde tilgang til papir for å snyte meg, plutselig hører jeg latterkrampe fra siden, der stod min daværende kjæreste, og hadde fått med seg hendelsen, ble selfølgelig griseflau jeg, men han bare lo, og i senere tid fant jeg ut at jeg er ikke den eneste som noenganger tok en finger i nesen.. Men øh, å spiser busemenn er vel en helt annen sak.
Vulpes Skrevet 11. januar 2010 #15 Skrevet 11. januar 2010 Jeg hadde nå i hvert fall reagert om jeg hadde sett kjæresten min pelle seg i nesa og spise busen!! Sånt gjør man i dopapir, som man etterpå kaster, og så vasker man seg godt på hendene... Sorry TS... Får håpe det går greit for dere likevel :gjeiper: Hvis dette faktisk er en seriøs tråd, da.
Gjest jacob Skrevet 11. januar 2010 #16 Skrevet 11. januar 2010 Er da ikke så gale vel? Tenk så mye annet rart som ender i munnen da, så en liten bussik er vel ikke helt krise, så lenge det ikke er noe som gjøres veldig ofte da:p
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #17 Skrevet 11. januar 2010 Det morsomme med dette er jo at alle "spiser" snørr, fordi det renner ned spiserøret om natten, og havner i magesekken som har magesyre som tar seg av skumle bakterier o.l. ^^ Men det ser jo så klart ikke så deilig ut å gjøre det andre veien. Huff. Stakkar.
lykkelig84 Skrevet 11. januar 2010 #18 Skrevet 11. januar 2010 OOOMMGGG!!! DETTE ER SÅ FLAUT! Jeg pilte meg i nesa og der var det jo en del "godsaker". ARGGGG! Og så bare spiste jeg en stor grønn greie, FUCK FUCKFUCK! Vi har bare vært sammen i 3 uker. Han ble helt rar i trynet da jeg så at han ferska meg. WHAT TO DO??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!? VIL BARE SYNKE I JORDEN! Hahha.. Hvorfor i helvette spiser du det som du finner i nesa di a? Heeerregud!
lykkelig84 Skrevet 11. januar 2010 #19 Skrevet 11. januar 2010 OOOMMGGG!!! DETTE ER SÅ FLAUT! Jeg pilte meg i nesa og der var det jo en del "godsaker". ARGGGG! Og så bare spiste jeg en stor grønn greie, FUCK FUCKFUCK! Vi har bare vært sammen i 3 uker. Han ble helt rar i trynet da jeg så at han ferska meg. WHAT TO DO??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!? VIL BARE SYNKE I JORDEN!
Gjest Gjest_lol_* Skrevet 11. januar 2010 #20 Skrevet 11. januar 2010 Å hjelpe meg! Er virkelig folk så hysteriske og krakilske? Hallo! Gjøre det slutt fordi hun med et "uhell" og uten å tenke seg om spiste en busemann. Seriøst det mest latterlige jeg har hørt. Tror ikke det forholdet er noe å satse på uansett dersom man gjør det slutt av en så liten bagatell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå