majan Skrevet 30. august 2003 #1 Del Skrevet 30. august 2003 Hei hei alle sammen, ja da er jeg endelig igang med Libra kurs og jeg synes selv jeg har vært veldig flink (viktig og skryte litt av seg selv!) Jeg startet på torsdagen, så det er jo ikke så mange dagene, men alikevel.............. Det blir noen tøffe uker fremover tenker jeg, skal ned ihverfall 25 kilo kanskje mer?!? vi får se. Men jeg ønsker alle andre lykke til hvis dere holder på og slanke dere slik jeg gjør, kanskej vi kan støtte hverandre hvis fristelsene til godteri blir for stor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2003 #2 Del Skrevet 30. august 2003 Det er jo supert at du er i gang !!!! Jeg begynner Grete Rode om litt over en uke og håper jo at jeg greier 8- 10 kg på de første 7-8 ukene.....Skal følge med hvordan det går med deg også !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 30. august 2003 #3 Del Skrevet 30. august 2003 Lykke til! Selv begynte jeg på Grete Roede for en uke siden. Det går greit det, men "syndet" litt i går; drakk alt for mye rødvin!! Og da ble det kjapt litt nattmat også hehe. Syns man skal unne seg litt i helgene jeg da :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 30. august 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 30. august 2003 det er jeg helt enig i, man må kose seg litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 1. september 2003 #5 Del Skrevet 1. september 2003 Hei! Jeg har gått på Libra siden etter Jul, og jeg kan anbefale deres opplegg på det varmeste. Oppholdet i sommer førte imidlertid til litt for mange kg opp, men nå er jeg også igang igjen. En ting er å slanke seg i et visst antall uker. Den største utfordringen er å holde seg etterpå. Matvanen må legges om for godt, og det har jeg aldri klart tidligere Når jeg en gang når idealvekta, så skal ihvertfall jeg på stabilisering etterpå. Kanskje det da er håp... Lykke til til alle dere andre slankere! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 1. september 2003 #6 Del Skrevet 1. september 2003 Huff, nå er jeg deprimert... Var på andre Grete Roede møte i dag, men hadde ikke gått ned et gram Jeg som før vanligvis spiste både mye og usundt; og nå på diett + er mye mer aktiv, og ingen utslag på vekta!! Nå har jeg 0 motivasjon (det her var akkurat det jeg frykta mest)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 1. september 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 1. september 2003 Hei hei Brudulja, trøsteklem til deg :blunke: Jeg vet godt hvordan du har det, for sist jeg gikk på kurs, var det sånn noen ganger, og jeg ble så frustrert. Men jeg trøstet meg med og måle overarm, lår, mage, navl og hofter. Det gjorde jeg før jeg begynte på kurset og etter hvert utover i kurset. Og selvom du kanskje ikke går ned i kilo og gram, bygger du opp muskler. Og muskler veier mer enn fet :D Men hva spiste du dagen før du veide deg da? Mat med masse salt i? For salt binder jo vann i kroppen og da vil du veie mer enn det du egentlig veier. Eller hvis du har mensen, er kroppen tyngre enn det den egentlig er. Lov meg en ting ikke gi opp, det er det dummeste vi gjør. Ønsker deg fortsatt lykke til og det er bare og skrive til meg hvis du vil ha ei og prate med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 1. september 2003 #8 Del Skrevet 1. september 2003 Takk for oppmuntring Majan :kgsmil: Jeg spiser generelt alt for mye salt, men ikke mer enn vanlig i går. Ikke kan jeg skylde på mensen heller! Ei på jobben hadde gått ned 2.1 kg, og da føltes det på en måte ekstra ille... Skal ikke gi opp, begynne på ny frisk imorgen jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 1. september 2003 #9 Del Skrevet 1. september 2003 Oj da, oppheng på pcn - innlegg postet 6 ganger faktisk :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 1. september 2003 #10 Del Skrevet 1. september 2003 *sletter for harde livet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 1. september 2003 #11 Del Skrevet 1. september 2003 Fortsatt noen igjen... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 1. september 2003 #12 Del Skrevet 1. september 2003 Slettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 1. september 2003 #13 Del Skrevet 1. september 2003 Endelig ferdig-slettet ...og god natt (detta tok jammen på!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå