Lilia Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Hvorfor vokser det små hår i øyekrokene? er det vanlig?
Lilandry Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Er nok vanlig, mener jeg også har sett at jeg har det. Men de er så små og myke at de nesten "forsvinner". Hvorfor, det vet jeg ikke.
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 Er vel av samme grunn som at vi har øyenvipper? For å holde støv og dritt unna selve øyet.
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 Jeg har. De har blitt litt mørke. En eller to på hvert øye. Pleier å nappe dem jeg
Lilia Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2010 (endret) Ok, da er det nok ganske vanlig jeg napper mine jeg også siden de kan bli litt mørke og at det ser ut som at man har noe smuss der istedenfor. Ikke pent å se på. Lurer på hvor lange de hadde blitt om man ikke nappet dem, for de vokser jo ut igjen som oftest... hehe eller de faller kanskje bare av... Endret 11. januar 2010 av Lilia
Lilia Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 11. januar 2010 Virker som de fleste har det da ja det skulle nesten være unødvendig med hår i kroken her for jeg synes å minnes jeg ikke alltid har hatt dem heller...hmmh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå