jente_83__ Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 er det ingen som kunne tenkt seg å laget en film og sette inn på youtube slik at oss som har null og ingen peil kan lære litt sjønner lite når det er engelsk! hehe har en del urenheter og arr i ansiktet jeg ønsker og sjule og få frem litt mere meg.. men da treng jeg hjelp. skal bestille krem og rensemelk samt peeling så jeg får begynnt hvilken sminke er best for huden? selv hudpleieren min sa det var ikkje bra å bruke sminke men ser det er mange som nbruker sminke og tar lite skade av det så hvorfor ikkje,,,
Gjest haren Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 da ville jeg gått for mineralsminke, everyday minerals er billig og uten bismuth. selv liker jeg best ids mate formula - den er også uten bismuth som enkelte reagerer på. det beste rådet jeg kan gi deg er å bruke minst mulig, for hudpleie kan faktisk rote deg til mer enn det gjør godt. google endel, og bruk nøytral rens først. husk en god fuktighetskrem, og her bør du holde deg unna det aller billigste.
Momseguri Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 Jeg bruker id bare minerals og har fått mye bedre hud
jente_83__ Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2010 da ville jeg gått for mineralsminke, everyday minerals er billig og uten bismuth. selv liker jeg best ids mate formula - den er også uten bismuth som enkelte reagerer på. det beste rådet jeg kan gi deg er å bruke minst mulig, for hudpleie kan faktisk rote deg til mer enn det gjør godt. google endel, og bruk nøytral rens først. husk en god fuktighetskrem, og her bør du holde deg unna det aller billigste. hva er en nøytral rens?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå