Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ville gjerne levere Lotto og denslags fra min pc hjemme, mottok de nødvendige anvisninger, ledninger og apparater, men; jeg må visst senke min brannmur for å få det til å virke?!?

Dette henger da ikke på greip. Jeg vil jo ikke senke den og få inn liter på liter med bugs. Hvordan har dere løst den situasjonen her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel snakk om å legge inn unntak for akkurat norsk tipping, ikke å sette alt i frislipp. Hvis det er windows-brannmuren du bruker, så er det bare å godkjenne for unntaket.

Skrevet

Jo, det har slått meg, men da kan man jo risikere å slippe inn ting man ikke ville ha der. Skal ikke så lang tid til. Var bare det jeg mente.

Skrevet

Mamman min leverer det på nett. Vi har ikke noe problemer med buggs osv. Jeg tror ikke det blir noe problem. :skravle:

Skrevet

Velvel, kanskje jeg bare får forsøke dette da. Det er jo forferdelig mye enklere enn alternativet. Takk for svar. :)

Skrevet
Jo, det har slått meg, men da kan man jo risikere å slippe inn ting man ikke ville ha der. Skal ikke så lang tid til. Var bare det jeg mente.

Nei, egentlig ikke. Den lager et unntak for trafikken til og fra Norsk Tipping og ikke for noen annen trafikk. Risikoen er minimal, rett og slett fordi de uhumskhetene du er bekymret for da må komme fra Norsk Tipping. Alt annet er fremdeles blokkert.

Skrevet

Takk for opplysningen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...